Gå til innhold

Menn:Kjipe eller helt greie pupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere gutter om disse puppene mht str på areolaen?

Og resten av kroppen?

Hilsen ei som ser ca sånn ut om dagen og ikke trives så godt med det.

Er langt ifra ute etter å fiske etter noe, men har aldri likt mine pupper pga at det mørke på dem er så stort.

Men hva synes egentlig dere menn?

Alle har forskjellige meninger, men ER det virkelig noen som syns det er et ok sett pupper? Har aldri turt å spørre noen. Kan jo ikke bare røske dem frem heller...

http://hq-nude.net/natural-nice-tits/

Anonymous poster hash: bd5e3...759
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spam! Ikke trykk på link!

Anonymous poster hash: 7143b...835

Skrevet

Den linken viste ingenting...

Anonymous poster hash: 10f25...905

Skrevet

Jeg syns de er kjempefine. Helt perfekte rett og slett. Det samme gjelder resten av kroppen. Hun er slank samtidig som hun har flotte former. :)

• Liker 1
Skrevet

jeg får trykket på linken. og det er ikke spam

• Liker 2
Skrevet

Den linken viste ingenting...

Jeg fikk opp bildet på første forsøk.

• Liker 3
Skrevet

Så bra at noen syns det. Har alltid skjems pga det. og har fått inntrykket av at pupper med mindre areola er finere ?

TS

Skrevet

De henger jo veldig, og brystvortene er svære. Ser ut som de passer på en kropp til en 50 åring..

Anonymous poster hash: 776f7...a1c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns de er kjempefine. Helt perfekte rett og slett. Det samme gjelder resten av kroppen. Hun er slank samtidig som hun har flotte former. :)

Helt enig :Nikke:
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor er de perfekte? Fordi de henger?

Anonymous poster hash: e5898...56f

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er de perfekte? Fordi de henger? Anonymous poster hash: e5898...56f

Svarer siden jeg er enig med Testosteron. Det er fin fasong på dem og de passer bra til kroppen hennes. Jeg syns ikke de henger unaturlig mye heller :)
Skrevet

Mange tråder som er myntet mot/til menn, morsomt da hvordan menn som skriver på kvinneguiden blir sett ned på i mange tråder. Back to topic, det finnes ikke stygge pupper, akkurat som det ikke finnes et sett med pupper som tilfredstiller alle menn. Folk liker forskjellig godsaka, og takk for det.

Anonymous poster hash: f162c...52f
  • Liker 1
Skrevet

Flott dame, flott kropp, flotte pupper.

Neste spørsmål :filer:

• Liker 3
Skrevet

Jeg måtte se to ganger fordi jeg glemte å se på areolaene haha... ble mer opphengt i puppene som var så fine.... Areolaene var kjempeflotte de også. En kvinne med slike pupper er vel en lykkelig kvinne ?

Jeg digget dem :)

Skrevet

Anonymous poster hash: e5898...56f

Syns de hadde en ganske perfekt form...liker veldig godt at de "henger" litt.... men det er helheten som teller. Det var forresten ikke meg som skrev at de var perfekte, men det er de :)

Skrevet

Hvis du mener dette er hengepupper, så må du ha sett for mye på silikonpupper, for disse puppene henger ikke. De ligger naturlig slik de skal.

• Liker 8
Skrevet

Jeg gidder ikke e engang, det er typisk damer som bryr seg om puppene til andre damer. Voksne mannfolk bryr seg lite. I allefall de jeg kjenner, og det er ikke få.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du mener dette er hengepupper, så må du ha sett for mye på silikonpupper, for disse puppene henger ikke. De ligger naturlig slik de skal.

Jeg har silikonpupper (små), og ønsket meg spesifikt "naturlig heng" da jeg fikk dem. Dessverre lot ikke dette seg gjøre, og jeg er 40 år og har et par sprettpupper som passer best på en 16-åring.

Pene, fyldige, naturlige pupper - absolutt (ja, jeg er kvinne - men det går an å være puppefiksert allikevel :P )

Anonymous poster hash: 592f4...e24

• Liker 1
Skrevet

aaaaalt for store nipper! fy!

Anonymous poster hash: 4294e...433

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...