Gå til innhold

Strømper


Lanista1984

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Du burde prøve et skjørt eller en kjole en gang, Inferno.

- bare for å se hvordan det er mener jeg ;)

P.S. Håper jo ikke at våre små filosofiske betraktninger rundt strømper/strømpebuker og hold ups plager deg. Det er en interessant tråd... en tråd om nylons, krig, kvinner, menn og livets underfundigheter.

D.S.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde prøve et skjørt eller en kjole en gang, Inferno.

- bare for å se hvordan det er mener jeg ;)

P.S. Håper jo ikke at våre små filosofiske betraktninger rundt strømper/strømpebuker og hold ups plager deg. Det er en interessant tråd... en tråd om nylons, krig, kvinner, menn og livets underfundigheter.

D.S.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde prøve et skjørt eller en kjole en gang, Inferno.

- bare for å se hvordan det er mener jeg ;)

Jeg gjorde det en gang, men akk, jeg fikk så mange beundrende blikk at jeg ble rent oversvømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/bilder/edrum/1101712726328_516.jpg Sånn som slike?

De fleste jeg ser på byen/i selskap bruker slike strømpebukser. :) noen går helt uten og, men det gjør meg svært lite. Bein er bein, med og uten strømper på. hehehe.. Men det er en smakssak kanskje, hva man foretrekker.

Jeg foretrekker lysbrune tynn strømpebukser. Synes det passer mer til alle slags kjoler og skjørt, i forhold til sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det en gang, men akk, jeg fikk så mange beundrende blikk at jeg ble rent oversvømt.

hehe

Så gå som du vil. Ingen forventer noe annet. Mitt poeng med tråden var å knuse den latterlige trenden av bare ben og skjørt. Som sagt ingen fanesak..

Dessuten finnes det vel et bra utvalg av feminine og classy damebukser. De rette skoene og kanskje matchende nylon, så er du der uansett.

Topp og jakke får bli din del.

Tråden må ikke blir for generell og bred.

Nok om meg osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg gjorde det en gang, men akk, jeg fikk så mange beundrende blikk at jeg ble rent oversvømt.

..

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvorfor gjemme velformede, sensuelle legger bak bukseben hele tiden... når du kan lyse opp dagen for noen ved å smyge bena inn i et par silkeglatte nylons.. la et par pene hæler forlenge slike ben, og la skjørtekanten flagre eller klynge seg til kneet mens du går...

Lev med feminiteten... den er minst av alt et bevis på hverken underdanighet eller svakhet, den er et uttrykk for ren livsopprinnelse.

Uten en sensuell kvinne, og uten en driftig mann, ville ikke neste generasjon sett dagens lys.

Nyt beundringen, nyt blikkene. De er ekte komplimenter... øyne er dårlige løgnere...

Er ny her og fant ikke tilbake til Message-delen. Finner den ok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Ok, strømpebukser i 2014, men synes da at jeg kan huske å ha brukt det flittig i 2013, og. Trodde dette skulle være en tråd med tips om gode strømpebuksemerker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, strømpebukser i 2014, men synes da at jeg kan huske å ha brukt det flittig i 2013, og. Trodde dette skulle være en tråd med tips om gode strømpebuksemerker.

Hvilke strømpebuksemerker bruker du Seajewel? ;)

For meg er det for det meste Cubus og Wolford;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ok, strømpebukser i 2014, men synes da at jeg kan huske å ha brukt det flittig i 2013, og. Trodde dette skulle være en tråd med tips om gode strømpebuksemerker.

Hvilke strømpebuksemerker bruker du Seajewel? ;)

For meg er det for det meste Cubus og Wolford;)

La meg minne om "Den store strømpe(bukse)tråden" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...