deedee Skrevet 28. desember 2013 #1 Del Skrevet 28. desember 2013 Hei Jeg er ei jente på 26 år som bor i Sandefjord. Er ferdig med Bachelor denne våren. Har en samboer og han er den eneste jeg har å snakke om for tiden, så han har blitt rimelig jeg babysnakket mitt i det siste, i og med at han vil vente med det. Uansett back to topic..jeg har helt falt ut fra venninene mine for noen år siden, snakker med noen av dem litt over fb og ellers kanskje 1 gang i året? Er ganske trist men sånn har det blitt. Det nærmeste jeg kommer til venner nå er et par folk på studiet mitt. Jeg drar ikke ut. Jeg er ikke på treningsstudio. Jeg liker å være hjemme og se serier, eller spille. Så derfor har det ikke blitt noe kontakt med nye mennesker. Er ikke så flink til å ta kontakt. Jeg tror alle har fått de vennene de vil ha og at folk på min alder egentlig ikke vil ha noen nye i kretsen sin. ;( Jeg liker: å sitte på rumpa mi, serier, filmer, kaffe og musikk selvsagt(Skal på Pearl Jam konsert i sommer yay!) Jeg ønsker: 1. Å begynne å trene ordentlig(ikke bare en gåtur pr uke) 2. Baby. Er veldig verpesyk, tatt fullstendig av og har lyst å dele det med noen i stedet for å plage samboer hele dagen lang. 3. En god vennine eller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå