Gå til innhold

Svart BH under hvit topp, er det lov?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er lov. :)

Fra http://www.kk.no/918431/bh-en-som-redder-sommeren

"Dersom du vil være trendy går du heller for en svart bh som du lar synes enten under en hvit topp, en transparent bluse eller en pyntet jakke.

Og nei, det er ikke en motesynd, ikke nå lenger.".

Fra http://www.kk.no/828173/slik-velger-du-riktig-undertoy

"Svart er den mest riktige fargen i de fleste tilfeller. Selv under en hvit kjole. Svart er mindre synlig under hvitt enn hvitt."



Anonymous poster hash: 6995e...68e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er helt 100 % feil etter mine standarder. Under hvit topp bør du bruke hudfarget BH. Da synes det ikke gjennom.



Anonymous poster hash: 751d5...4d3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Dama i den lokale undertøysjappa fortalde at raudt undertøy er den kontinentale måten. Ein kan sjå raudt undertøy gjennom kvitt, men det er faktisk overraskande nøytralt, om du tek sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er så KRISE å vise en svart bh eller var det motsatt? Husk det er jo bare et klesplagg som vi jenter må bruke for å holde puppene på plass slik at de ikke faller ut…..



Anonymous poster hash: 791b5...196
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er "penest" med svart bh under hvite kler enn en hvit bh. Synes hvit bh viser mye bedre.



Anonymous poster hash: 8bf9e...acf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hvorfor er så KRISE å vise en svart bh eller var det motsatt? Husk det er jo bare et klesplagg som vi jenter må bruke for å holde puppene på plass slik at de ikke faller ut…..

Anonymous poster hash: 791b5...196

Neida... det er overhode ingen krise... det er akkurat like akseptabelt som å ha så høy splitt i kjolen at vi ser du har truser med fransk åpning....

Eller så korte skjørt at alle ser blondene på trusen din.

Det handler jo å vise frem undertøyet og dermed vekke mulige menns seksuelle interesse... ikke sant ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig i innlegget over.. hva er problemet egentlig? Synes at bhen synes faktisk kan gjøre et antrekk utrolig fint og ikke minst sexy. men det kommer faktisk helt an på hvordan man kombinerer det og hvor godt den synes da... og formen på bhen..Jeg bruker ofte bluser ute som er litt løse i fasongen og som er bittelitt gjennomsiktig og da synes bhen litt, noe jeg føler meg vel og fin i. Om noen velger å henge seg opp i det så får det rett og slett være deres problem om de ikke har annet å bry seg med:P Men nå vil jeg si at jeg synes det er finest om bhen synes under en bluse/overdel som er litt oversized og som ikke klistrer seg til kroppen. Nå har jeg riktignok aldri brukt svart bh under noe gjennomsiktig hvitt, men det er finere enn hvit bh.. gjør det som du føler deg komfortabel med og ikke heng deg opp i alle "klesregler". :) særlig om du skal ut på byen så synes jeg det er mer akseptabelt enn om du skulle på middag til svigermor:P

Når det er sagt synes jeg ofte singlet under litt gjennomsiktige topper er mindre pent enn en fin, ganske dekkende bh..men det kommer jo an på hvor gjennomsiktig blusen er.



Anonymous poster hash: 16387...6a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig i innlegget over.. hva er problemet egentlig?

Oi! Tenk at årets dårligste forståelse av ironi kommer allerede 4. januar.

Jeg er enig i det finnes noen "regler" man bare kan drite i. Hvis du vil gå med rødt og rosa sammen så værsågod, og idioten som mente at blått og sort ikke går sammen burde vært brent på et bål, men regelen om at synlig undertøy er tacky er faktisk ganske grei. Se på ordet. Undertøy. Under tøy. UNDERtøy. Det er da heller ikke noe PROBLEM om jeg går naken, men det er ikke spesielt fint for folk å se, samme hvor fin jeg er.

Anonymous poster hash: 3dac9...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke BHen synes, bruk hudfarget BH. Evt en ikke-gjennomsiktig topp. Skal BHen synes, velg hvilken farge du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...