Gå til innhold

Svart BH under hvit topp, er det lov?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en helt enkel hvit langermet topp som jeg skal bruke. Den er ikke akkurat gjennomsiktig, men siden det er ganske tynn i stoffet så kan man se BHen under. Jeg har en svart BH som jeg vil bruke til denne toppen, siden jeg får så pene pupper med den BHen. Men det jeg lurer på er om det er akseptabelt, eller bør man bruke en hvit BH under hvite topper? Nå skal jeg ikke være kjempepyntet slik at det blir slutty selv om BHen vises liksom, men er det greit med svart BH under fordi? Skal bruke antrekket mest på byen og på fest om det har noe å si.



Anonymous poster hash: 19361...5f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Inferno. Syns hvite BHer under hvite klær stikker mer frem enn det en svart gjør. Så jeg syns det går fint, men det kommer nok helt an på hvem du spør!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat det peneste! Men det funker vel.



Anonymous poster hash: 92448...e78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville brukt det som passer meg selv best og gir litt blaffen i hva andre mener. Det er litt kult å gjøre andre ting enn det som er normen blandt folk. Jeg hadde gjort det.



Anonymous poster hash: 791b5...196
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det snakk om nyttårsaften eller på byen vil jeg si det er akseptabelt, men viktig å dresse litt ned ellers. Feks unngå veldig kort skjørt osv.

Endret av julia83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit sexy med BHer som syntes. Carrie fra SATC satte standarden;)

Anonymous poster hash: 02485...ca9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bruke en hudfarvet som ikke synes gjennom stoffet?

Anonymous poster hash: 29a89...f6d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Huff, nei, det er så utrolig stygt med svart bh under.

Hvit BH under hvit genser og svart BH under svarte gjennomsiktige klær.

Men så vil ikke jeg at alle skal se på puppene mine heller da, noe som er en av grunnene til at jeg bruker BH i utgangspunktet :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville brukt det som passer meg selv best og gir litt blaffen i hva andre mener. Det er litt kult å gjøre andre ting enn det som er normen blandt folk. Jeg hadde gjort det.

Anonymous poster hash: 791b5...196

Så du har ikke sett alle disse trashy tenåringene med hvite topper og svarte bher? Hm.. Det finnes mange av de....

Anonymous poster hash: 2bf6e...a8d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en helt enkel hvit langermet topp som jeg skal bruke. Den er ikke akkurat gjennomsiktig, men siden det er ganske tynn i stoffet så kan man se BHen under. Jeg har en svart BH som jeg vil bruke til denne toppen, siden jeg får så pene pupper med den BHen. Men det jeg lurer på er om det er akseptabelt, eller bør man bruke en hvit BH under hvite topper? Nå skal jeg ikke være kjempepyntet slik at det blir slutty selv om BHen vises liksom, men er det greit med svart BH under fordi? Skal bruke antrekket mest på byen og på fest om det har noe å si.

Anonymous poster hash: 19361...5f5

Er det ikke et velkjent fenomen at hvit BH under hvit topp ikke er særlig pent? Da lyser den gjennom, noe i alle fall ikke jeg klarer å gå med. Når jeg bruker svart BH under, vises den ofte ikke.

Hvitt på hvitt blir forsterket, svart under hvitt vises ikke så godt.

Anonymous poster hash: 17f97...f04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hudfarget bh er jo også noe. Virker kanskje mer "nøytralt". Men det er det ytre plagget som teller mest skulle jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ei venninne som mener at en bh er et like viktig plagg som resten av klærne. så hun bruker gjerne bh som syns under stoff som er tynt :) prøvde en gang jeg å, men føler meg litt ukomfortabel så det er vel mer hennes greie. å hun driter i hva andre syns :) det syns jeg du skal gjøre å TS ;) føler du deg fin? ja så går du sånn :)



Anonymous poster hash: f0f3a...a17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...