Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Enig i at rød julebrus er litt kvalmt. Jeg holder meg til Pepsi Max, vin, vann, juice og melk, jeg! :ler:

Ha en kjempefin jul, Lunacia! Takk for alle koselige hilsener i året som gikk! Vi sees på kg til neste år!

Stor :nissevink: -klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har tiden kommet for å ønske deg en riktig god jul (24.desember) håper dere får en fin dag i morgen. Berilac sender også hilsner deres vei. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda vi sov lenge i dag, føler jeg meg trøtt. Var trøtt i hele går kveld også. Tror jeg har underskudd på søvn eller noe. Ja, ja...

Vi kanskje drar til bestefar i morgen, hvis været tillater det. Jeg fikk min grønne jul, men i dag var det et forferdelig snøvær. Fysj og fy! Ja, ja, vi får se det ann. Hvis ikke får jeg jobbe litt med skole. Det må jeg også gjøre.

Dagene renner liksom bare fra meg, føler jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lythande: Godt å ha dere her! :D

Lurven: Definer "jul". ;) Solvervsfeiringen var megabra. Familietingen på julaften var også ganske bra. 1. juledag var stort sett ganske kjedelig... Så, helt grei kan man vel si den har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste dagene har jeg vært dårlig. På tirsdag ignorerte jeg det mer eller mindre, noe som straffet seg. Var helt kake i går. Er litt bedre i dag, men tar det veldig med ro. Må bli frisk til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloen! :vinke:

Nå er det egentlig nyttårsaften, siden det er over midnatt, så jeg benytter anledningen til å ønske deg et riktig godt nytt år. :klem:

Vi skal feire helt rolig med noen venner, og med en så flott utsikt over Oslo som vi har skal rakettene nytes på verandaen (for så å skynde seg inn i varmen), framfor å fryse og kjede seg i sentrum. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...