Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Åh, må bare fortelle... Kom over en kjempefin boks til tarotkortene mine i London! Akkurat slik jeg ville ha den! Med plass til en bergkrystall, som jeg også kjøpte der. Helt perfekt! :hoppe:

Og så kom jeg over noe annet som bare passet perfekt akkurat nå -- noe jeg gleder meg til å vise J og Lythande! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen tilbake Lunacia! :nissevink:

Jeg reiser hjem til familien min i dag, så jeg ønsker deg og dine en riktig god jul. Nå går det mot lysere tider! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul/midtvinter/vintersolvervsfeiring/solsnu/hva du nå enn kaller dagen i dag!

Fra i dag av går det virkelig mot lysere tider.

Skal fikse bakte poteter med grønnsaksstuing. :D Hvis jeg får tid skal jeg også lage veggisburgere, men det kan jeg ikke love, har masser å gjøre.

Men først: et bad! Med badfebombe fra Lush! :D

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Høres ut som du hadde en fin tur til London ja. Skjønte at du også feirer "jul" i dag? Jeg gjør og det, har ingen spesielle ting jeg pleier å gjøre, men feirer det for meg selv.

God Yule til deg. Og takk for masse :klem: i dagboka mi i løpet av høsten. Jeg har virkelig trengt dem og satt pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir den sikkert. Driver og styrer og mekker mat nå... Skal ha den med til Lythande. Håper bare jeg blir ferdig med alt før jeg må stikke avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg sikkert kommer til å ha en del å gjøre før fredagen ønsker jeg deg og din kjære en riktig god jul (den 24. jul) Håper dere får en fin dag.

:klem::nisse: :nissekone: :nisseblunk: :pakke: :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lythande: :Nikke: Det var veldig riktig! :klem: (Jeg tror jeg fortsatt er mett... ;)

Fighter! :o :D :klem:

Pip: Koste meg masse i går! :D :hoppe:

Saeria: God familiejulefeiring til deg også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at feiringen ble bra i går! :-D Men hvorfor tvile på det i ditt selskap, og med din gode mat. :ler: Du får ha en finfin dag i dag, vennen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har fått første utkast og ideer til kjolen!!!!!

*myse*

*forstørre teksten til 150%*

Ah. :) Gøy! :) Vil seeee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanker'n, det snør! Igjen! Blir den aldri borte?

"Iiiiii'm dreaming of a green Yule..."

Ellers, skal straks stikke på jobb, og så blir det handling av mat etter det. Min kjære kommer og møter meg når vi er ferdige. På Ultra har de namlig ORDENTLIG julebrus (den fra Hamar, brun)! :hoppe: Jeg kommer aldri til å like den røde, skvipete brusen de prøver å kalle julebrus. Egentlig er det j bare eventyrbrus i forkledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...