Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei vennen - håper det gikk bra i går. Jeg var så sliten at jeg ikke orket å gjøre noen ting - satt bare å sløvet i stolen. :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Lenge siden jeg har vært innom hos deg - ser ut til at vi har det like travelt begge to. Håper dansingen gir masse overskudd og energi til å fikse de andre tingene som gjerne skal skje før jul.

Klem!

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Kan jeg få spørre deg når du var i Warsava og Lerwick?

Jeg har selv vært der. Jeg var i Warsave i 1993 og Lerwick i 1994.

Er ikke Lerwick Shetland? (eller blander jeg nå?)

Gjest Meteora
Skrevet

Håper du får tid til å slappe av litt innimellom

alt- nå er det snart jul :D :nisseblunk:

Skrevet

*Dytter boka opp fra andre side*

Håper du har det bra, at forestillingen gikk bra, og at du får tid til deg selv. Ønsker deg en riktig god helg.

:klem:

Skrevet
Kan jeg få spørre deg når du var i Warsava og Lerwick?

Jeg har selv vært der. Jeg var i Warsave i 1993 og Lerwick i 1994.

Er ikke Lerwick Shetland? (eller blander jeg nå?)

Jeg var i Warsava i 1995 (på Interrail).

Har vært i Lerwick i to omganger, første gang i 1994 og andre gang i 1997. Lerwick er hovedstaden på Shetland. :)

Lythande: Hadde det superkoselig i helgen! :D

Drar til London i dag! :hoppe:

Skrevet

Hei, hei. Takk for hilsen inne hos meg. Ville bare ønske deg god tur til London.

Blir litt misunnelig for jeg og vil reise........

:klem: fra meg

Skrevet

Ååååja - det var jo du som skulle til London ja! Håpar du kosar deg masse! :)

(Eg ville normalt vore kjempemisunneleg, men nett no er eg så glad for å ha studiejuleferie at det er heilt fint å skulle jobbe her til vesle julafta... :ler:)

Skrevet

Savner deg vennen, gleder meg til du kommer hjem igjen fra London. :klem:

Skrevet

Hei :nissevink: Håper du har hatt det fint i London! :)

Vil bare ønske deg God Jul, du

må kose deg masse :):nisseblunk:

Skrevet

Velkommen hjem vennen. Gleder meg til å se deg i morgen. :klem:

Skrevet

Takk for hilsner, jenter. :klem:

Har hatt det helt fantastisk i London. Fikk handlet julegaver, litt ting til meg selv og har kost meg masse. Var i Oxford på torsdag, det var absolutt helt fantastisk! Og på lørdag var det kakebaking og julesangsynging sammen med venninnen min og så dro vi på fest på kvelden.

Da jeg kom hjem trodde jeg at jeg skulle bli halvgal. Hadde nesten ikke batteri igjen på mobilen, og etter at jeg skiftet simkort (har britisk simkort når jeg er i Storbritannia, bruker aldri mitt norske der) rant meldingene inn... Blir litt overrasket over at folk faktisk tror man nødvendigvis bruker sin norske mobil utenlands, spesielt ikke når man har kontantkort... Koster jo ekstra penger! Så batteriet sa puff, og da min kjære forsøkte å ringe meg fikk han ikke tak i meg. Blæ... Men han fant meg til slutt, så jeg kom meg heldigvis hjem.

Ellers, har det ufattelig travelt for tiden. Vet ikke om jeg klarer å se enden på ting. Har en julegave igjen å bli ferdig med (den til mamma, har vel 4 LOer igjen å lage, eller noe slikt), må rydde, vaske og pynte, OG jeg skal jobbe 15-19 på onsdag og 12-19 på torsdag. Og etter det er det julaften! Og så jeg som ikke skulle stresse! Urk... Ikke regn med å se noe serlig til meg her fremover...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...