Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hilsninger og klemmer! :D Blir glad av slikt!

Saeria: Sjekk kjoletråden min på bryllupsforumet. ;)

Nå sitter jeg og jobber med prosjektoppgaven vi holder på med. Skulle ønske jeg ikke måtte jobbe med slikt på en lørdag, men slik er det nå... Tre fulle uker igjen, og så blir det juleferie.

Gleder meg til kosehelg 10.-12. desember, sammen med Lythande og J. :hoppe:

Og så skal jeg til London 13.-19. desember! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Åh - så deilig det høyrest ut med ferie om 3 veker! Og ikkje minst å reise til London! Håpar det går fint med oppgåva så lenge - og at du har fåt tkosa deg litt i helga i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg lever... Tror jeg...

Aller først, litt egenreklame:

AVSLUTNINGSFEST

Velkommen til fest med forestilling på Dansestudioet - Oslo Magedanssenter, Søndag 5. desember.

Dørene åpner kl. 19.00, forestillingen begynner kl 20.00. Entré kr 50,-.

Masse dansere, både glade amatører og proffe danserinner med tilknytning til Dansestudioet.

Bazar med glitter og stas, masse drakter til salgs, både nye og brukte. Videovisning, café, utlodning av fine premier.

Velkommen til oss :)

Adresse: Bentsebrugt. 13b på Torshov. Buss 20, 37, 56 m.fl., trikke 11 og 12. Ruteopplysning:trafikanten på tlf 177

...så der skal jeg danse. Gledegruer meg. ;)

Ellers, veldig hektisk om dagen. Det roer seg vel pittelitt neste uke. Håper jeg. Men skole og BOBCATSSS tar masse tid.

Mens min kjære er borte på kurs og jeg er hjemme alene fant jeg ut at jeg skulle invitere Lythande og J til middag i dag. Utrolig koselig! Hadde strengt tatt ikke tid til det, men jeg tok meg tid.

Nå må jeg bare gjøre meg ferdig med fremføringen i litteratur vi skal ha i morgen tidlig, så får jeg komme meg i seng. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lunacia, lykke til på søndag! Høres spennende ut!

Skal inn på bryllupsforumet og sjekke den berømte kjoletråden nå...

Ha en fin helg!

:nisse: -klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...