Lythande Skrevet 2. november 2004 #1841 Del Skrevet 2. november 2004 Bra du skal ringe legen i morgen, du skremmer jo livet av oss rundt deg når du gjør noe sånt. Synes synd på din kjære i natt. Skulle ønske det var jeg som hadde studiedag i morgen, kjenner at jeg ikke er særlig motivert til å gjøre noe som har med skole i morgen. Etter å ha sagt hadet til deg og E så fikk jeg en sms av de jeg skal være sammen med i praksisen. De har bestemt at vi skal diskutere oppgaven som skal gjøre i praksisen etter matten i morgen - bare det at jeg er i styremøte da. Synes de kunne ha hørt om det passet for meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. november 2004 Forfatter #1842 Del Skrevet 3. november 2004 Lythande: Er det mulig? *sukk* Jeg har legetime klokken 11.45, så nå skal jeg skrive ned alt og samle infoen jeg har. Snakket jo med mamma i går, og hun spurte om ting som jeg måtte spørre min kjære om, så da er det greit å få alt samlet på ett sted og skrive det ut, slik at jeg ikke glemmer noe. Det ser desverre ut til at Bush vinner valget... Hører på en amerikansk onlineradio som dekker valget live, slik at jeg kan få de siste resultatene. Og slik det ser ut så langt ser det mørkt ut. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. november 2004 Forfatter #1843 Del Skrevet 3. november 2004 Har fått henvisning til CT, så da skal jeg bestille time til det siden i dag. Legen min skulle ordne time til meg på Ullevål for EEG. Så da skal de undesøke hjernen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 3. november 2004 #1844 Del Skrevet 3. november 2004 Bra lege ikke bare avfeide deg da vennen. Håper ikke det er noe skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. november 2004 Forfatter #1845 Del Skrevet 3. november 2004 Nei, hadde legen avfeid meg hadde jeg nok blitt rimelig sinna. Vet at slikt ikke skal taes lett på. Har fått time til CT (røntgen av hjernen) allerede på mandag. Er jeg heldig slipper jeg å miste forelesninger også, men det er jo ikke godt å si. På henvisningen min stod det at jeg ville få beskjed om forberedelser til CT-undersøkelser når jeg bestilte timen. Det har vi ikke sett. Regner med at det ikke er noen, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. november 2004 #1846 Del Skrevet 3. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. november 2004 Forfatter #1847 Del Skrevet 3. november 2004 Takk for klemme, Fisken, og tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 3. november 2004 #1848 Del Skrevet 3. november 2004 Bra du har fått time så fort da. Dagen i dag har vært en eneste stor runde rundt meg selv i dag føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. november 2004 Forfatter #1849 Del Skrevet 4. november 2004 Ja. Nå er jeg spent på når jeg skal inn til EEG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 4. november 2004 #1850 Del Skrevet 4. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. november 2004 Forfatter #1851 Del Skrevet 5. november 2004 Takk for klemmen, Fighter. til deg også! I dag har jeg ganske mye som skal gjøres. Leiligheten skal ryddes og vaskes, noe som burde være rimelig greit, siden det ikke er så rotete. Og så skal jeg bake brød og handle mat. Og så kommer venninnen min fras Sverige og kjæresten hennes på besøk i kveld og skal være her i helgen. Må huske å bestille bord på restauranten vi skal spise på i morgen. Vi skal et sted hvor vi kan se dans, det tror jeg blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. november 2004 #1852 Del Skrevet 5. november 2004 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 5. november 2004 #1853 Del Skrevet 5. november 2004 Håper du får en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 6. november 2004 #1854 Del Skrevet 6. november 2004 :D Kos deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. november 2004 #1855 Del Skrevet 6. november 2004 Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 7. november 2004 #1856 Del Skrevet 7. november 2004 Håper du har hatt en fin helg. Gleder meg til å se deg igjen til helgen som kommer - er for lenge siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. november 2004 Forfatter #1857 Del Skrevet 8. november 2004 Har hatt en fabelaktig helg. CTen i dag gikk greit. Det gikk mye kjappere enn forventet. Og så traff jeg akkurat på bussen hjem, så jeg slapp vente på den. Eneste jeg ikke likte ed turen hjem var den biten hvor det satt seg ned en alkoholstinkende mann ved siden av meg. Ikke behagelig. Ugh. Uka som kommer blir travel. Jeg har dessuten måttet avlyse helgens planer, siden det blir fullt kjør med BOBCATSSS hele helgen. Jeg som aldri er på skolen i helgene til vanlig har hele lørdag og søndag på skolen foran meg. Det kommer to fra Budapest til Oslo vi må jobbe med, og det er kjempeviktig, for vi har deadline på mandag. Så nå blir det fullt opp med lesing av abstracts og sette seg inn i dem frem til helgen og så må vi gå gjennom alle dem sammen med ungarerene, og vi har fått inn mange! 87 stykker eller deromkring! Vi hadde forventet å få kanskje ca 50! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 8. november 2004 #1858 Del Skrevet 8. november 2004 Så dumt at du må avlyse alle planene da. Men, men håper dere får alt ferdig til mandag. Vi sees om et par uker ser det ut som da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #1859 Del Skrevet 8. november 2004 Heihei! Long time no see! Hvordan har frøknen det? Jeg lurte på om du hadde en link til en eller flere sider om paganisme? (skrives det sånn?) Ha en flott uke hugs and happy bugs. Koriander aka Madley aka Leya etc.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. november 2004 #1860 Del Skrevet 8. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg