Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Bra du skal ringe legen i morgen, du skremmer jo livet av oss rundt deg når du gjør noe sånt. Synes synd på din kjære i natt.

Skulle ønske det var jeg som hadde studiedag i morgen, kjenner at jeg ikke er særlig motivert til å gjøre noe som har med skole i morgen. Etter å ha sagt hadet til deg og E så fikk jeg en sms av de jeg skal være sammen med i praksisen. De har bestemt at vi skal diskutere oppgaven som skal gjøre i praksisen etter matten i morgen - bare det at jeg er i styremøte da. :murvegg: Synes de kunne ha hørt om det passet for meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lythande: Er det mulig? *sukk* :klem:

Jeg har legetime klokken 11.45, så nå skal jeg skrive ned alt og samle infoen jeg har. Snakket jo med mamma i går, og hun spurte om ting som jeg måtte spørre min kjære om, så da er det greit å få alt samlet på ett sted og skrive det ut, slik at jeg ikke glemmer noe.

Det ser desverre ut til at Bush vinner valget... Hører på en amerikansk onlineradio som dekker valget live, slik at jeg kan få de siste resultatene. Og slik det ser ut så langt ser det mørkt ut. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått henvisning til CT, så da skal jeg bestille time til det siden i dag. Legen min skulle ordne time til meg på Ullevål for EEG. Så da skal de undesøke hjernen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde legen avfeid meg hadde jeg nok blitt rimelig sinna. Vet at slikt ikke skal taes lett på.

Har fått time til CT (røntgen av hjernen) allerede på mandag. Er jeg heldig slipper jeg å miste forelesninger også, men det er jo ikke godt å si. På henvisningen min stod det at jeg ville få beskjed om forberedelser til CT-undersøkelser når jeg bestilte timen. Det har vi ikke sett. Regner med at det ikke er noen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for klemmen, Fighter. :klem: til deg også!

I dag har jeg ganske mye som skal gjøres. Leiligheten skal ryddes og vaskes, noe som burde være rimelig greit, siden det ikke er rotete. Og så skal jeg bake brød og handle mat. Og så kommer venninnen min fras Sverige og kjæresten hennes på besøk i kveld og skal være her i helgen. :hoppe:

Må huske å bestille bord på restauranten vi skal spise på i morgen. Vi skal et sted hvor vi kan se dans, det tror jeg blir bra. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har hatt en fabelaktig helg. :)

CTen i dag gikk greit. Det gikk mye kjappere enn forventet. Og så traff jeg akkurat på bussen hjem, så jeg slapp vente på den. Eneste jeg ikke likte ed turen hjem var den biten hvor det satt seg ned en alkoholstinkende mann ved siden av meg. Ikke behagelig. Ugh.

Uka som kommer blir travel. Jeg har dessuten måttet avlyse helgens planer, siden det blir fullt kjør med BOBCATSSS hele helgen. Jeg som aldri er på skolen i helgene til vanlig har hele lørdag og søndag på skolen foran meg. Det kommer to fra Budapest til Oslo vi må jobbe med, og det er kjempeviktig, for vi har deadline på mandag. Så nå blir det fullt opp med lesing av abstracts og sette seg inn i dem frem til helgen og så må vi gå gjennom alle dem sammen med ungarerene, og vi har fått inn mange! 87 stykker eller deromkring! Vi hadde forventet å få kanskje ca 50!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Så dumt at du må avlyse alle planene da. Men, men håper dere får alt ferdig til mandag. Vi sees om et par uker ser det ut som da. :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heihei!

Long time no see!

Hvordan har frøknen det?

Jeg lurte på om du hadde en link til en eller flere sider om paganisme? (skrives det sånn?)

Ha en flott uke :)

hugs and happy bugs. Koriander aka Madley aka Leya etc....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...