Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Det er forferdelig hektisk for tiden. Jeg som liksom skulle ta det mer med ro. Riiiight. Tror jeg må begynne med å sette av helger til å ikke gjøre noen ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres kjent ut Lunacia. Skulle ikke stresse med ting selv, men denne uka har vært slitsom + at jeg ser at det blir mye å gjøre med styret. :klem: Ser frem til å se deg senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fortsatt dårlig, Lythande. Men, jeg er i alle fall på jobb. Jobber 8.30 - 16.15 i dag, men har heldigvis lang lunsj (12.15-14.30), gleder meg allerede til den. Hadde en ganske intens start på dagen, førsteårsstudenter som begynte på scratch i XHTML. Fikk til og med møtt faglæreren og han virket kjempehyggelig. Og så var det deilig med litt avlastning.

Hadde en slitsom natt i natt. Hadde en lite hyggelig opplevelse, og skremte vel nesten vettet av min kjære. Når jeg er syk må jeg ofte opp om natta, så også i natt. Siste gangen våknet jeg av vondt i magen, og gikk på do for jeg tenkte at det sikkert hjalp. Satt meg ned og følte meg vel ikke helt bra, så jeg ble sittende en stund. Det neste jeg husker er at jeg våkner liggende på magen på gulvet. Jeg blir både veldig forvirret og litt redd, og roper på min kjære (han sier jeg ropte på hjelp, jeg husker faktisk ikke helt hva jeg ropte). Han kom og jeg sa vel noe om at jeg hadde falt eller noe... Husker ikke helt. Mens han fortsatt er der, setter jeg meg på do igjen (vet ikke helt hva jeg tenkte der, men jeg gjorde nå det). Igjen husker jeg ikke noe før jeg våkner av at min kjære rister i meg og roper navnet mitt. Så kommer jeg meg opp på beina igjen og han følger meg i senga, hvor jeg heldigvis sover resten av natta. Hva som skjedde husker jeg ikke noe av, så jeg vet bare det min kjære fortalte meg i dag tidlig. Han sa jeg hadde falt ned fra doen, og så hadde jeg ligget og skjelvet og gispet (ettersom jeg skjønte). Han hadde ristet i meg uten å få kontakt, før jeg endelig våknet etter en stund. Ikke rart han ble bekymret. Han sa flere ganger til meg i dag tidlig at jeg måtte være forsiktig med meg selv i dag...

Jeg skal ta en lang og avslappende lunsj etterpå, og så skal jeg ringe mamma når jeg kommer hjem. Hun er sykepleier, så jeg bruker spørre henne om råd! :)

Føler meg ikke så verst nå, men har en svær, øm kul i panna. Urgh. Ja, ja, jeg lever i hvert fall, og håper ikke det var noe alvorligere enn som så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var skikkelig ekkelt å lese vennen. Men dessverre minner det litt om noe jeg opplevde for et drøyt halvår siden. Jeg sto også opp om natten for å gå på do, men jeg husker ingenting etter at jeg satte meg opp i sengen. Det neste jeg er klar over er at jeg ligger på gulvet i gangen med min kjære stående over meg. Jeg husker fortsatt ikke hva som skjedde, men det var en engangsopplevelse heldigvis.

Håper du finner ut av hva dette var for det var ikke bra. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det husker jeg du fortalte om! Det var ekkelt, men jeg føler meg faktisk ganske rolig... Tror min kjære er mer bekymret enn hva jeg egentlig er. Det eneste jeg ikke liker er kulen jeg har i hodet, for den er ikke god...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hei, Lunacia...

Håper det går bedre med deg nå. Og at du ikke stresser så mye. For min del er det stressuken i mitt liv, men jeg prøver å ta det som en utfordring i stedet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå i senga i hele går, og gjorde ikke en tøddel, bortsett fra å lage en enkel middag til min kjære og megselv. Ellers ble jeg god venn med puta og dyna. Er som sagt på jobb i dag, men det er ganske rolig nå. De to første timene var hektiske, siden de var helt ferske med faget, men nå som jeg har andreårsstudenter er det betraktelig roligere. Og så har jeg over to timer med lunsj som jeg bare skal nyyyte. I morgen har jeg studiedag, og kommer nok til å bruke den til å lese og jobbe med en oppgave, men ikke stresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Meteora

Uff, det var ekkelt å lese om hva som skjedde

med deg i natt. Jeg håper det går bedre med deg nå,

og at det blir med dette ene tilfellet :klem:

Ikke stress, ta det med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ringt mamma, og selv om hun var sånn ganske overbevist om hva det kunne være, så ville hun alikevel at jeg skulle snakke med legen min om det og få det undersøkt. Så, ringer legen i morgen tidlig.

Tar det med ro i kveld. Driver og skal lage meg noe mums til middag, det blir nok godt. Og så blir det vel litt tv-titting og greier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en skummel opplevelse! Best å få sjekket det hos legen ja. Deilig å kunne slappe av litt også, innimellom studiene. Jeg er ferdig med eksamen og har bare semesteroppgave igjen, den skal riktignok leveres om 3 uker, men jeg tar livet med knusende ro. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...