Lythande Skrevet 6. oktober 2004 #1741 Skrevet 6. oktober 2004 Vil bare ønske deg god tur til Dublin i morgen.
-Fisken- Skrevet 7. oktober 2004 #1742 Skrevet 7. oktober 2004 Vil bare ønske deg god tur til Dublin i morgen.
Bokalven Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #1743 Skrevet 7. oktober 2004 Bare en kjapp tur innom rett før jeg stikker til bussen for å vinke ha det! Dublin here I come!
Lythande Skrevet 7. oktober 2004 #1745 Skrevet 7. oktober 2004 Savner deg allerede jeg - tror det har med det å gjøre at vi ikke har sett hverandre på en uke. Det er lenge det, og det er nesten en uke til vi sees igjen. Håper du koser deg masse i Dublin.
Diva Skrevet 7. oktober 2004 #1748 Skrevet 7. oktober 2004 Omigod! Er du i Dublin ? Fyttigrisen! Det høres herlig ut :D Lenge siden sist,- håper du har det bra. Hadde vært gøy å fått til et treff snart en gang - skal du på KG-julebordet forresten ? Jeg skulle gjerne dratt, men kan ikke den datoen som er satt opp. Vel, vi snakkes! Kos deg :D Klem, D.
Lythande Skrevet 8. oktober 2004 #1750 Skrevet 8. oktober 2004 Når kommer hun hjem? Hun kommer hjem på søndag, det er ikke så lange turen egentlig. Men for meg som ser henne nesten hver dag så er det lenge. Savner deg vennen.
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2004 #1751 Skrevet 9. oktober 2004 Oioioi, i Dublin, og nesten på side 2 da gitt! Håper du har kost deg en hel masse.
Lythande Skrevet 9. oktober 2004 #1752 Skrevet 9. oktober 2004 Gleder meg til å se deg igjen. Håper du koser deg masse i Dublin og kommer hjem godsliten.
Ingeborg Skrevet 10. oktober 2004 #1753 Skrevet 10. oktober 2004 Hei, velkommen hjem, håper Dublin var bra!
Gjest Meteora Skrevet 10. oktober 2004 #1756 Skrevet 10. oktober 2004 Hei Får si velkommen hjem jeg også da Håper du har hatt det fint i Dublin! Hva gjorde du der da?
Bokalven Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #1758 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg kom hjem fra Dublin i går kveld. Har hatt en helt fantastisk tur, men det var alt for kort å være der så kort! Håper på å dra tilbake til sommeren, og kanskje ta med sambo. Må se ann tid og penger. Ankom på torsdag og møtte venninnen min i byen. Så gikk vi på en fish & chips og spiste, skravlet og koste oss. Så kom Psychostorm, som jeg har kjent på nettet noen år, men som jeg aldri hadde møtt før. Og hun var bare helt herlig! Gave fikk jeg av henne også - yndlingssjokoladen min! Tenk, jeg hadde så vidt snakket om den for lenge siden og hun husket den! Det var kjempekoselig! Var oppe tidlig på fredag. K skulle på skolen (hun går søm og design), og jeg hadde avtalt å møte Psychostorm i byen. Så ble det shopping, mat, og annet kos i byen den dagen. Etterhvert kom K og joinet oss, og på kvelden dro vi på The Dublin Ghost Bus Tour, som rett og slett var genial! Det var helt supert og meget, meget bra! Lørdag var det tid for frokost hos K, og Psychostorm kom for å spise sammen med oss. Så dro vi på et koselig, lite marked hvor det ble pittelitt mer handling, og så dro vi til byen og shoppet litt mer, før vi dro hjem og spiste kake og drakk te for så å dolle oss opp til å gå ut. Dominion var OK. Begynnelsen av kvelden var bra, de spilte bra musikk og vi danset og koste oss. Etterhvert ble musikken elendig, og vi lurte på om de hadde misforstått og trodde det var rave og ikke gothclub, som de reklamerte med. Vi var uansett trøtte og dro så hjem. Søndag var det igjen tidlig opp, for å ta flybussen til flyplassen. Psychostorm møtte jeg der, og etter at jeg hadde sjekket inn spiste vi frokost sammen, før jeg måtte tasse gjennom sikkerhetskontrollen og ta flyet hjem... Ble ganske sårbeint den helgen, så lykken var stor av å bli hentet med bil av kjæresten på Gardermoen. Deilig! Og så var det godt å se ham igjen! Hvis noen vil se bildene mine fra turen, send meg en PM, så får dere URl og passord.
Fremhevede innlegg