Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Hodet er ikke så ille nå. Men magen er litt oppblåst. Skal ta meg en tur på toalettet så snart jeg er ferdig på jobb. Bare to min igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble både genfors i URL og trening på meg i går. Og etter trening ble jeg etterlyst til å bli med på pub/café, hvor min kjære spanderte middag på meg. Var koselig og se irc-kompiser igjen. Og så var det deilig å bile hjem.

I dag kommer mamma på besøk, så jeg får komme i gang med det jeg skal gjøre i dag, skal jeg få ting unna før hun kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er rydding du sikter til, men det er ingen som gir meg rydde-panikk slik min mor gjør. Vet jeg hun kommer, stresser vi rundt som galinger (selvsagt under min kommando) og får huset i plettfri orden.. Merkelig det der :P

Du får ha en koselig dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer nok til å bli rydding og lesing som blir hovedaktiviteten på onsdager fremover, siden jeg har undervisningsfri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ryddedag i dag altså? Meinar du då sånn ytre eller indre rydding? Altså - INNI skap og skuffer, gjelds det? Viss ikkje så har eg rydda i dag eg òg, nemleg! :Hehe: Men må fram med støvsugaren - med katt i huset må det støvsugast minst 2.kvar dag :-?

Ha ein fin ryddeonsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ha rydda vi også det ser nemlig ikke ut her, men vi får ta det til helgen når vi har fri - orker ikke å gå løs på det nå etter en lang dag i hagen med gruppa og teite D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei jenter!

Fikk ryddet litt klær vekk fra stua og ryddet generelt på stua i dag. Og så støvsuget jeg. Etterhvert kom mamma, og vi dro ned til sentrum hvor vi møtte "svigemor". Vi har skikkelig kost oss i dag, vi tre jentene. Vært på museum, på et galleri og på café. Etterhvert dro mamma og jeg hjem til meg, og spiste scones og drakk te før hun satte kursen tilbake dit hun bor. Håper hjemreisen hennes går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lythande: Stresser ikke. Følger bare vanlig torsdagsplan, så det er greit nok. :)

:klem:

Sees i morgen, gleder meg! :D

~*~

Hjemmeside med oppskrifter på egenlaget kosmetikk:

http://www.lissies.no/prosjekt/kosmetikk_s...oppskrifter.htm

Er på jakt etter slike sider, så hvis noen har tips, si i fra. :)

Sitter på skolen nå, blir nok snart jaget ut, siden folk skal ha time her snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lunacia! Paa tide med en liten visitt - hoeres ut som du har det bra for tiden! Scones og te hoertes deilig ut...kanskje jeg skal bake litt i kveld?

Ha en fin dag!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...