Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det noe som heter høstte? Hvor kjøper du det?

Bare innom her for å si god helg, jeg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God helg lunacia! Ble fristet av prat om scones, tror jeg må mekke sammen noen i kveld.

Skrevet
Finnes det noe som heter høstte? Hvor kjøper du det?

Jeg kjøpte min høstte i Göteborg. En liten tebutikk like ved Lush. Jeg elsker te. Men, jeg laget en te som heter "Lyckliga stunder" istedet.

Skrevet
God helg lunacia! Ble fristet av prat om scones' date= tror jeg må mekke sammen noen i kveld.

Scones er frokostting. Eller lunsjting. :) Hvis du lager i kveld kan du jo bare svusje dem bittelitt i ovnen i morgen, så får du varme scones til frokost. :)

Skrevet

Scones til frokost/lunsj er noe av det beste som fins :sikle: med syltetøy på... mmmm...

Skrevet

Jeg orker aldri lage scones til frokost. Jeg foretrekker det om kvelden, nylagede, bare med smør på og varm kakao til. :sikle:

Skrevet

Strengt tatt skal man drikke god, nytrukket ordentlig te til scones. ;)

Skrevet
Strengt tatt skal man drikke god' date=' nytrukket ordentlig te til scones. ;)[/quote']

:Nikke:

Skrevet

Ja, strengt tatt, men jeg synes te er *blæh*. :ler:

Skrevet

Når jeg er i London må jeg alltid ha god te og scones med syltetøy og "clotted cream". Nam!

Skrevet

Berilac kjøpte fikseringssalt til meg på torsdagen så jeg skal farge klær i helgen hadde jeg tenkt. Nå snart skal vi i familiebursdag til hans yngste kusine og jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg. :klø:

Skrevet

Nei, det er alltid det store problemet.

Skrevet
Ja' date= strengt tatt, men jeg synes te er *blæh*. :ler:

Kommer helt ann på teen. Posete, det er blæ, god, ordentlig te er nam.

Skrevet

Du har jo snart 100 sider jo - blir det fest da???? Med sjokolademousse og punsj???

Skrevet

Fighter: God helg!

Lythande: Helt klart!

Men nå må jeg i butikken.

(Noen nevnte sjokolademousse... Uhm... Hm....)

Skrevet

Syns du skal servere sjokolademousse når du har nådd 100 sider jeg! med :perebrus: til selvfølgelig.

Skrevet

Hei Lunacia :-)

Er bare innom for å ønske deg god helg :-)

Her blir det stort sett hjemme alene helg, siden mannen både jobber overtid og har spillejobb i helgen. Men jeg skal kose meg med en bytur for å handle sko og oppskriftsbok og bestille bryllupsbilder :-)

Skrevet
Kommer helt ann på teen. Posete' date=' det er blæ, god, ordentlig te er nam.[/quote']

Helt enig, det må være ordentlig te. Desverre så er det så mye arbeid at jeg som regel ender opp med en brus istedet... :oops:

Skrevet

Eir: Mye arbeid? Neida, det er strengt tatt ikke det. :)

MrsL: God helg til deg også! Kos deg masse i helgen, selv om du blir hjemme alene.

Mylian: Det blir sjokolademouss og punsj! Skikkelig nam!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...