Gjest MrsL Skrevet 27. august 2004 #1241 Del Skrevet 27. august 2004 *sjekker PM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 27. august 2004 #1242 Del Skrevet 27. august 2004 Hei vennen. Takk for i dag - det var kjempekos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. august 2004 Forfatter #1243 Del Skrevet 27. august 2004 Takk for i dag, ja. Kos. Vi har ikke hatt treff altså, bare tassa litt i byen. Og så var Lythande og jeg og shoppa BHer på La Lina. Naaais! Nå skal jeg straks spise mat med meg selv... Har laget lasagne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. august 2004 #1244 Del Skrevet 27. august 2004 Lasagne er nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. august 2004 Forfatter #1245 Del Skrevet 27. august 2004 Jepp. Og det er MASSE igjen, siden jeg er alene hjemme disse dagene. Men i morgen kommer sambo hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. august 2004 Forfatter #1246 Del Skrevet 27. august 2004 Okei, tror jeg skal gjøre som enkelte andre har gjort før meg. Jeg vil gjerne at alle som leser boka mi fyller ut denne: Alder: Yndlingsfilm: Yndlingsforfatter: Bruker du biblioteket? Katt eller hund? Hårfarge: Kjønn: Hvorfor leser du dagboka mi? Til dere som aldri sier noe, hvorfor legger dere ikke igjen en kommentar i ny og ne? Takk for at du fyller ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. august 2004 Forfatter #1247 Del Skrevet 28. august 2004 I dag skal jeg i ettårsdag. Gleder meg, jeg. Håper jeg finner frem til det nye hjemmet til mine kjære venner. Har ikke sett dem siden 19. mai (!), så det blir nok ekstra koselig å dra dit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. august 2004 #1248 Del Skrevet 28. august 2004 Alder: 16 Yndlingsfilm: requim for a dream Yndlingsforfatter: Oi da.. Stephen King kanskje Bruker du biblioteket? Jepp Katt eller hund? begge deler Hårfarge: lys blond Kjønn: jente Hvorfor leser du dagboka mi? fordi du er en superduper herlig jente :D Også er du alv, da. Og veldig morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. august 2004 #1249 Del Skrevet 28. august 2004 Alder: 26 Yndlingsfilm: Hmm, umulig å si. Yndlingsforfatter: Agatha Christie og Terry Pratchett på delt førsteplass. Bruker du biblioteket? Nei. Eller, det hender jeg bruker universitetsbiblioteket. Katt eller hund? Katt! Hårfarge: Brunt Kjønn: Kvinne Hvorfor leser du dagboka mi? Fordi den er interessant og jeg vil vite hva som skjer i lunacias liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 28. august 2004 #1250 Del Skrevet 28. august 2004 Heihei tilbake til deg :-) Ha ei fin helg! Hilsen Eplegrønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 28. august 2004 #1251 Del Skrevet 28. august 2004 Alder: 32 Yndlingsfilm:Har ingen, ser generelt masse film, og liker smale filmer best. Eksempler: Livet er herlig, American History X, Snow Falling on Cedars, De fortapte barns by. Yndlingsforfatter: for tiden Paul Auster Bruker du biblioteket? ja, men bare UB, som brukes til mye, ikke bare faglig relaterte ting. Katt eller hund? Ja, takk, begge deler Hårfarge: mørk, men farger stadig vekk i ulike farger, og har vært blåsvart i mange år Kjønn: K Hvorfor leser du dagboka mi? fordi den er interessant, og du er kul og annerledes. Til dere som aldri sier noe, hvorfor legger dere ikke igjen en kommentar i ny og ne?does not apply Jeg har forresten slettet min dagbok, ble lei av hele greia. Andre dagboka jeg sletter etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 28. august 2004 #1252 Del Skrevet 28. august 2004 Alder: 26 Yndlingsfilm: Åhhhh - det er så mange; The Addams Family filmene, Edward Saksehånd, The Nightmare before Christmas, Chocolate - for å nevne noen. Yndlingsforfatter: Like mange her tror jeg; J.R.R. Tolkien, Anne Rice, og mange flere. Bruker du biblioteket? JAAAAA Katt eller hund? Ingen av delen jeg har ildere Hårfarge: Akkurat nå er det rødsvart. Kjønn: K. Hvorfor leser du dagboka mi? Fordi du er spennende og en god venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 28. august 2004 #1253 Del Skrevet 28. august 2004 Alder: 27 Yndlingsfilm: Dead poets society(vet ikke hvordan den skrives, men den var en bra film) Yndlingsforfatter: Nick Hornby kanskje? Bruker du biblioteket? Ja Katt eller hund? Hund Hårfarge: Brunt Kjønn: Kvinne Hvorfor leser du dagboka mi? Fordi du er koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 28. august 2004 #1254 Del Skrevet 28. august 2004 Og nei, forsvinner gjør jeg definitivt ikke. Ikke før jeg eventuelt kastes ut herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. august 2004 #1255 Del Skrevet 28. august 2004 Morsomt det du fant på der! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. august 2004 #1256 Del Skrevet 28. august 2004 Alder: Snart 33 Yndlingsfilm: Dirty Dancing Yndlingsforfatter: ingen :oops: Bruker du biblioteket? nei :oops: Katt eller hund? Hund Hårfarge: Mørk brun Kjønn: Dame Hvorfor leser du dagboka mi? Fordi jeg liker deg :-) Til dere som aldri sier noe, hvorfor legger dere ikke igjen en kommentar i ny og ne? Jeg sier noe hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. august 2004 #1257 Del Skrevet 28. august 2004 Alder: Snart 17.. Yndlingsfilm: Requiem of a dream Yndlingsforfatter: Ingen spesielle. Bruker du biblioteket? Å ja! Katt eller hund? Katt Hårfarge: Svart Kjønn: Kvinne Hvorfor leser du dagboka mi? Fordi du er toppers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. august 2004 Forfatter #1258 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg har forresten slettet min dagbok, ble lei av hele greia. Andre dagboka jeg sletter etter en stund. Jeg kommer til å savne den, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. august 2004 #1259 Del Skrevet 28. august 2004 Hatt en fin kveld lunacia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. august 2004 Forfatter #1260 Del Skrevet 28. august 2004 Så gøy å lese det dere skriver i den lille undersøkelsen min.:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg