Lythande Skrevet 27. august 2004 #1242 Skrevet 27. august 2004 Hei vennen. Takk for i dag - det var kjempekos.
Bokalven Skrevet 27. august 2004 Forfatter #1243 Skrevet 27. august 2004 Takk for i dag, ja. Kos. Vi har ikke hatt treff altså, bare tassa litt i byen. Og så var Lythande og jeg og shoppa BHer på La Lina. Naaais! Nå skal jeg straks spise mat med meg selv... Har laget lasagne.
Bokalven Skrevet 27. august 2004 Forfatter #1245 Skrevet 27. august 2004 Jepp. Og det er MASSE igjen, siden jeg er alene hjemme disse dagene. Men i morgen kommer sambo hjem!
Bokalven Skrevet 27. august 2004 Forfatter #1246 Skrevet 27. august 2004 Okei, tror jeg skal gjøre som enkelte andre har gjort før meg. Jeg vil gjerne at alle som leser boka mi fyller ut denne: Alder: Yndlingsfilm: Yndlingsforfatter: Bruker du biblioteket? Katt eller hund? Hårfarge: Kjønn: Hvorfor leser du dagboka mi? Til dere som aldri sier noe, hvorfor legger dere ikke igjen en kommentar i ny og ne? Takk for at du fyller ut!
Bokalven Skrevet 28. august 2004 Forfatter #1247 Skrevet 28. august 2004 I dag skal jeg i ettårsdag. Gleder meg, jeg. Håper jeg finner frem til det nye hjemmet til mine kjære venner. Har ikke sett dem siden 19. mai (!), så det blir nok ekstra koselig å dra dit!
-Fisken- Skrevet 28. august 2004 #1248 Skrevet 28. august 2004 Alder: 16 Yndlingsfilm: requim for a dream Yndlingsforfatter: Oi da.. Stephen King kanskje Bruker du biblioteket? Jepp Katt eller hund? begge deler Hårfarge: lys blond Kjønn: jente Hvorfor leser du dagboka mi? fordi du er en superduper herlig jente :D Også er du alv, da. Og veldig morsom!
Arkana Skrevet 28. august 2004 #1249 Skrevet 28. august 2004 Alder: 26 Yndlingsfilm: Hmm, umulig å si. Yndlingsforfatter: Agatha Christie og Terry Pratchett på delt førsteplass. Bruker du biblioteket? Nei. Eller, det hender jeg bruker universitetsbiblioteket. Katt eller hund? Katt! Hårfarge: Brunt Kjønn: Kvinne Hvorfor leser du dagboka mi? Fordi den er interessant og jeg vil vite hva som skjer i lunacias liv.
Eplegrønn Skrevet 28. august 2004 #1250 Skrevet 28. august 2004 Heihei tilbake til deg :-) Ha ei fin helg! Hilsen Eplegrønn.
Gjest Ethereal Skrevet 28. august 2004 #1251 Skrevet 28. august 2004 Alder: 32 Yndlingsfilm:Har ingen, ser generelt masse film, og liker smale filmer best. Eksempler: Livet er herlig, American History X, Snow Falling on Cedars, De fortapte barns by. Yndlingsforfatter: for tiden Paul Auster Bruker du biblioteket? ja, men bare UB, som brukes til mye, ikke bare faglig relaterte ting. Katt eller hund? Ja, takk, begge deler Hårfarge: mørk, men farger stadig vekk i ulike farger, og har vært blåsvart i mange år Kjønn: K Hvorfor leser du dagboka mi? fordi den er interessant, og du er kul og annerledes. Til dere som aldri sier noe, hvorfor legger dere ikke igjen en kommentar i ny og ne?does not apply Jeg har forresten slettet min dagbok, ble lei av hele greia. Andre dagboka jeg sletter etter en stund.
Lythande Skrevet 28. august 2004 #1252 Skrevet 28. august 2004 Alder: 26 Yndlingsfilm: Åhhhh - det er så mange; The Addams Family filmene, Edward Saksehånd, The Nightmare before Christmas, Chocolate - for å nevne noen. Yndlingsforfatter: Like mange her tror jeg; J.R.R. Tolkien, Anne Rice, og mange flere. Bruker du biblioteket? JAAAAA Katt eller hund? Ingen av delen jeg har ildere Hårfarge: Akkurat nå er det rødsvart. Kjønn: K. Hvorfor leser du dagboka mi? Fordi du er spennende og en god venninne.
Gjest Fighter Skrevet 28. august 2004 #1253 Skrevet 28. august 2004 Alder: 27 Yndlingsfilm: Dead poets society(vet ikke hvordan den skrives, men den var en bra film) Yndlingsforfatter: Nick Hornby kanskje? Bruker du biblioteket? Ja Katt eller hund? Hund Hårfarge: Brunt Kjønn: Kvinne Hvorfor leser du dagboka mi? Fordi du er koselig.
Gjest Ethereal Skrevet 28. august 2004 #1254 Skrevet 28. august 2004 Og nei, forsvinner gjør jeg definitivt ikke. Ikke før jeg eventuelt kastes ut herfra
Gjest MrsL Skrevet 28. august 2004 #1256 Skrevet 28. august 2004 Alder: Snart 33 Yndlingsfilm: Dirty Dancing Yndlingsforfatter: ingen :oops: Bruker du biblioteket? nei :oops: Katt eller hund? Hund Hårfarge: Mørk brun Kjønn: Dame Hvorfor leser du dagboka mi? Fordi jeg liker deg :-) Til dere som aldri sier noe, hvorfor legger dere ikke igjen en kommentar i ny og ne? Jeg sier noe hele tiden
Gjest 1111 Skrevet 28. august 2004 #1257 Skrevet 28. august 2004 Alder: Snart 17.. Yndlingsfilm: Requiem of a dream Yndlingsforfatter: Ingen spesielle. Bruker du biblioteket? Å ja! Katt eller hund? Katt Hårfarge: Svart Kjønn: Kvinne Hvorfor leser du dagboka mi? Fordi du er toppers
Bokalven Skrevet 28. august 2004 Forfatter #1258 Skrevet 28. august 2004 Jeg har forresten slettet min dagbok, ble lei av hele greia. Andre dagboka jeg sletter etter en stund. Jeg kommer til å savne den, jeg!
Bokalven Skrevet 28. august 2004 Forfatter #1260 Skrevet 28. august 2004 Så gøy å lese det dere skriver i den lille undersøkelsen min.:D
Fremhevede innlegg