Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også lyst til å kjøpe ullstoff og sy ullskjørt. Vi kan jo se hva vi finner i morgen?

Jeg har bestilt flybilletter!

Reservasjoner:

07/10-04 Scandinavian Airlines

Fra: Oslo Airport (OSL), Oslo, Norge

Til: Copenhagen (CPH), København, Danmark

07/10-04 Scandinavian Airlines

Fra: Copenhagen (CPH), København, Danmark

Til: Dublin (DUB), Dublin, Ireland

Reservasjoner:

10/10-04 Lufthansa

Fra: Dublin (DUB), Dublin, Ireland

Til: Frankfurt Int'l (FRA), Frankfurt, Tyskland

10/ 10-04 Lufthansa

Fra: Frankfurt Int'l (FRA), Frankfurt, Tyskland

Til: Oslo Airport (OSL), Oslo, Norge

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å kjøpe ullstoff og sy ullskjørt. Vi kan jo se hva vi finner i morgen?

Jeg har bestilt flybilletter!

:hoppe:

Hei!

Vi kommer kanskje til å være på Kastrup samtidig :-) Jobben skal dit på studietur (og jeg skal være med om jobbsituasjonen løser seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MrsL: Se PM!

Lythande: Nei, har ikke masse penger jeg heller, men trenger noe til bryllupsgaven jeg skal ha ferdig. Det bryllupet vi egentlig skulle i, men som ikke ble noe av...

:vinke: til Aniola-Fisken. Du, Fiskevennen, skulle ikke du gå på kurs til helgen? Så deg ikke på påmeldingslista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia! Nå har jeg stått opp. :) Har litt sommerfugler i magen, det må jeg innrømme.

Jeg er den jenta som har en blå barnevogn og en skavase med bagger osv med seg.. He he. Har på meg svart bukse, en eller annen genser og joggesko. Lillebror har på seg dongeribukse og en beige, strikka hettejakke med mikke mus på. (Har en bag, en trillebag og en ryggsekk med meg...)

Jeg skal møte en eller annen nisse og levere fra meg hovedkortet først under tavla med avgang og ankomst på, så jeg kommer utenfor BK så fort som fy. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen vennen. Gleder meg til å se deg etterpå. Skjønner at du er skeptisk til classfronter - for meg virker det bare tullete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...