Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann.

Ville bare stikke innom for å takke for en flott helg. Hos oss er dataene syke fremdeles. :(

Gleder meg til de er friske.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: til Fighter.

Saeria: Takk for besøket! Jeg hadde det superhyggelig i helgen. Er det rart denne uka fortoner seg noe kjedelig? ;)

God nyhet: I dag fikk jeg innvilget studielånet mitt! :hoppe: Det blir sendt til skolen i løpet av et par uker, så da har jeg det kanskje i hendene mine om en tre ukers tid eller så. Håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo MrsL, Betty og Fighter!

Nå skal jeg hilse og si hjernen min er sliten. Har både hatt 4 timer med litteratur i dag og lest organisasjonsteori. Organisasjonsteori er kjedelig! Trodde jeg skulle sovne! Skal prøve å lese litt til før jeg tasser avsted og drar på trening. Det skal bli deilig å danse litt. Får se om det blir 1 t 15 min eller 2 t 30 min trening i dag. Det er helt opp til meg selv.

Det er deilig med sånn frihet. Å kunne danse akkurat så mye og så ofte man vil! Gratis danseklasser er ikke å forakte. :)

Jeg må også finne ut hva jeg skal danse neste gang jeg skal opptre (i oktober, på biblioteket). Ik. Mulig jeg danser en koreografi jeg lærte for et par år siden... Den er morsom og danses til en fengende låt. Og så må jeg fikse kostyme. Mon tro om jeg skal se hva jeg kan finne på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått innvilget studielånet - der ser du det hjalp at jeg sa det jeg sa. :sjarmor:

Du må gi meg beskjed om når du danser så jeg kan komme å se på. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Mylian! :D

Det ble 1 t 15 min trening i dag. Var på vei til å begynne med økt nr to da min kjære ringte og hørte om hvor jeg var. Han var på vei hjem og lurte på om jeg ville sitte på. Det ville jeg selvsagt! Deilig å slippe alt buss-styret i regnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mye lekkert stoff............lykke til med syingen, selv får jeg holde meg til gardin-sying........nåla har ikke godt av mer :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...