Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg.

Du er så flink til å stikke innom hos meg, så nå tenkte jeg det var på tide med en gjenvisitt..

Fiorresten så sier fysioterapeuten min at han ikke tror magedansere kan ha vondt i ryggen i det hele tatt fordi man må bygge opp veldig mye støttemuskler i korsrygg/bnekken-området. Stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begrepet magedans er noe misvisende idet man bruker hoftene, bekkenet og armene vel så mye som magen når man danser. Begrepet er skapt i Vesten, mens araberne selv kaller dansen raqs sharqi, dans fra Østen. Danseformen vi i dag kjenner som magedans vokste fram på kabaretene i Kairo på 1920-tallet og kalles gjerne kabaret eller oriental.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke... Jeg er litt rar, men når jeg er skikkelig muggen (som nå), blir jeg nesten bare mer grinete av at folk smiler til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig hva kos fra samboeren kan gjøre. Ligge litt i armkroken og sutre og bli sagt fine ting til.

Fine kjæresten min!

Og så så jeg sekken til Lythande, og det var også en oppmuntring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg nettopp tatt et langt, deilig bad... Mmm...

Ting jeg skal kjøpe meg når jeg får penger:

- 2 stk BHer fra La Lina

- flybillett til Dublin

- nytt månedskort på t-banen

I tillegg må jeg betale sambo huslån for august og de pengene jeg skylder ham for Malta-turen.

Og så kommer september-huslånet.

Jeg ligger skikkelig etter økonomisk. *sukk* Og studielånet lar vente på seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe gøy å ligge etter økonomisk. :trøste: Skulle ønske jeg kunne ønske deg studielånet inn på konto for da hadde du hatt det alt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...