Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen! :vinke:

I natt har jeg drømt masse om Lythande og Saeria! I ene drømmen drev vi og skulle sy kjoler og styra masse med stoff og mønstre... :ler: Husker ikke hva vi drev med i de andre drømmene, men de var med hele tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :vinke:

I natt har jeg drømt masse om Lythande og Saeria! I ene drømmen drev vi og skulle sy kjoler og styra masse med stoff og mønstre... :ler: Husker ikke hva vi drev med i de andre drømmene, men de var med hele tiden. :)

:ler: Kan det ha noe med det å gjøre at du gleder deg masse til imrgen tro???? :ler: Jeg har ikke drømt noe inatt, er trøtt og vil sove mer. Tror kanskje at jeg skal klare å legge meg tidlig i dag faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Magedanserinne! En stund siden jeg har vaert her naa, ville bare innom for aa si hei! Haaper takkekortet har kommet frem - hvis ikke, faar jeg sende et paa nytt (men det skal ha vaert sendt avgaarde for en stund siden). Haaper det er greit at jeg tok med "Popelka som brud"-siden i signaturen min!

Saa synd det ikke ble noen Finlandstur. har aldri vaert der selv, men jeg tror det er et spennende land! Ja ja, det dukker sikkert opp nye mulligheter!

Ha en knall dag, vennen!

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå har du også begynt å drømme. :ler:

Jaja, nå er det bare en liten dag igjen. For meg blir det noen timers søvn på toget. Gleder meg masse til i morgen. Må bare komme meg gjennom matte og bed.øk på skolen. (De vet å sette det "gøye" sammen på en og samme dag, ja. :-? )

Men håper det blir som i går. Mye prat lite action. :ler: Da kommer jeg nemlig litt tidligere hjem, og det hadde vært greit. Må jo ta ordentlig avskjed med mannen, ikke bare løpe inn, hente tingene og løpe ut igjen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Kan det ha noe med det å gjøre at du gleder deg masse til imrgen tro???? :ler: Jeg har ikke drømt noe inatt, er trøtt og vil sove mer. Tror kanskje at jeg skal klare å legge meg tidlig i dag faktisk.

Så bra. :)

Skal ikke se bort i fra at det har noe med at jeg gleder meg, nei. Pluss, at jeg tenkte masse på dere da jeg la meg i går. :)

God morgen Magedanserinne! En stund siden jeg har vaert her naa, ville bare innom for aa si hei! Haaper takkekortet har kommet frem - hvis ikke, faar jeg sende et paa nytt (men det skal ha vaert sendt avgaarde for en stund siden). Haaper det er greit at jeg tok med "Popelka som brud"-siden i signaturen min!

:klem: Koselig å se deg her igjen! Takkebrevet kom i går! Nydelig bilde! Tusen, tusen takk! Lythande var her da jeg åpnet det, og hun kan sikekrt bekrefte at gråten satt i halsen på meg - så rørt ble jeg!

Og klart det er greit å ha det med i signaturen din! Bare koselig det! :)

Saa synd det ikke ble noen Finlandstur. har aldri vaert der selv, men jeg tror det er et spennende land! Ja ja, det dukker sikkert opp nye mulligheter!

Ha en knall dag, vennen!

Takk, vennen! Ja, synd med turen, men men... Så blir det tur til Dublin på med i oktober. Trenger bare litt mer penger først. Har jo uansett vært i Helsinki før, og denne gangen hadde det uansett ikke blitt noe tid til turistgreier, siden hele lørdagen hadde gått med til bryllupet og søndagen på å komme seg etter bryllupet. Men, det hadde selvsagt vært veldig gøy å ha vært der! Ja, ja...

Så nå har du også begynt å drømme. :ler:

Jaja, nå er det bare en liten dag igjen. For meg blir det noen timers søvn på toget. Gleder meg masse til i morgen. Må bare komme meg gjennom matte og bed.øk på skolen. (De vet å sette det "gøye" sammen på en og samme dag, ja. :-? )

Men håper det blir som i går. Mye prat lite action. :ler: Da kommer jeg nemlig litt tidligere hjem, og det hadde vært greit. Må jo ta ordentlig avskjed med mannen, ikke bare løpe inn, hente tingene og løpe ut igjen. :-)

Ja, under ett døgn til du er her! :hoppe: Jeg gleder meg noe sinnsykt! Godt jeg har mye å holde på med i dag, slik at ikke ventetiden blir for lang! Hehe. :)

Håpe ikke skolen blir en for stor lidelse, da... ;)

I dag har jeg ryddet, støvsuget, vasket og ordnet sengetøy og håndklær til Saeria. Kom nettopp hjem fra butikken. Har handlet masse mat! Sinnsvakt deilig! Må bare få pakket det ut... Trengte bare en liten pause først! Skal bli fint med nye duker på bordene! Kjøpte billig på Nille... :ler: Men, har samme type duk fra før, og de funker helt fint, selv om de ikke koster mange hundre kroner. Ellers har jeg store planer om å sy noen fler duker.... Det får man liksom aldri nok av, føles det som!

Men, off we go...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Koselig å se deg her igjen! Takkebrevet kom i går! Nydelig bilde! Tusen, tusen takk! Lythande var her da jeg åpnet det, og hun kan sikekrt bekrefte at gråten satt i halsen på meg - så rørt ble jeg!

:Nikke: bekreftende. Lunacia ble veldig rørt da hun åpnet konvolutten og fant takkekortet fra dere oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, derfor har jeg redd opp til deg med dyna som ikke er dundyne og dundyna fikk Saeria... Har liksom ikke fler dyner, så da håper jeg det går bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' derfor har jeg redd opp til deg med dyna som ikke er dundyne og dundyna fikk Saeria... Har liksom ikke fler dyner, så da håper jeg det går bra. :)[/quote']

Så snilt av deg, men jeg kan godt ta med meg sovepose om det er et stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, sengene er allerede oppredde, de... ;) Ellers har jeg et par ullpledd skulle det bli krise, man kunne jo bare legge dem inni dynetrekket. Men, vi tar det som det kommer...

Det eneste jeg har igjen å gjøre i dag som jeg må gjøre er å legge badematta på badet (hvis den er tør... Den må vaskes hele tiden siden den er hvit. Vurderer sterkt å prøve å farge den eller noe...) og ordne kyllingen til i morgen. Tre retters middag fra scratch tar litt tid, så da er det greit å få unna enkelte ting i dag. :) Den største jobben (sjokolademoussen) er allerede laget og puttet i kjøleskapet, så da er den største biten unnagjort alt. Takk for oppskriften, Lythande! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler dun jeg! :D

Ville bare stikke innom for å si at jeg har lagt ved en beskrivelse av veske og jakke jeg har på meg i morgen i boka mi. Bukse er lys dongeri. ;)

Snakkes i morgen! IRL! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du likte oppskriften, selvom det er mye jobb med den så er den jo så sinnsykt god. Gleder meg sinnsykt til imorgen. Alt tøyet til imorgenkveld og lørdag + overnattingsting er nå pakket. Kjenner på kroppen at det skal bli godt å legge seg snart. :sove: nå, tror jeg. Vi sees imorgen. :klemmemassepå:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...