Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg prøver å besøke foreldrene mine en gang i måneden. De bor en togtur unna. Men det er greit. Vi kan ikke ha for mye kontakt. Da blir det bare bråk :tunge1:

Hei Lunacia foresten :ler:

*Uhøflige madley*

Er du frisk og rask nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor hjemme, jeg! :D

Men ville heller bodd for meg selv og hatt dårlig råd :-?

Ok, ble litt feil :ler:

MEnte at jeg bor hjemme hos mamma, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor flere timers kjøring fra min mamma, og det er i grunnen like greit. Jeg er glad i mammaen min, men synes det er greit å kunne styre hvor ofte hun og stefaren min kommer på besøk og praier senga vår. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lunacia foresten :ler:

*Uhøflige madley*

Er du frisk og rask nå?

:klem:

Ikke helt frisk, men frisk nok.

Mamma bor ca 2 timer unna med bil, pappa ca 45 min - 1 time. Langt mer med offentlig transport. Men jeg har et aktivt liv, så det er ikke så lett å dra avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natta Fighter!

Det blir forresten ingen Finlandstur på oss. Min kjære har avbestilt flybillettene. Vi fikk nemlig ikke tak i noe hotellrom. Det er litt trist, men sånn er det nå bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ethereal

Hei, Lunacia

Synes ikke du det er kjekt at skolen begynner igjen snart? Jeg hadde min første forelesning i dag, og det var egentlig ganske OK. Jeg liker å undervise.

Magedans, ja....Tror jeg mangler talenter i slik retning, er nok litt stiv og redd for å slippe meg helt løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg synes er så deilig med orientalsk dans er at det finnes så mange retninger innen det! Og at man lærer å bevege kroppen på en helt annen måte. Og at man får et bedre forhold til sin egen kropp... Norske kvinner er desverre alt for stive i bevegelsene sine. Ikke uten grunn vi har en høy andel med kvinner som får bekkenløsing under graviditeten.

I våres danset jeg mye tribal, og det var skikkelig gøy. Men nå utover blir det nok mest vanlig oriental.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...