Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Hei Luna! Long time no see! Vil bare innom for å si at jeg på ingen måte har glemt alvevennene mine, selv om jeg glimrer med mitt fravær for tida :oops: Skjedd så mye irl for meg i løpet av de siste ukene, at det hadde vært nok til å fylle et begivenhetsrikt år!!

Synd at du var bortreist da jeg var innom Oslo,- hadde vært SÅ gøy å treffe deg også! Vi tar en "raincheck", eller hva?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen. Takk for i går og i natt, det var utrolig gøy å ligge under stjernene sammen med deg og se på meteorregnet. Det skal visstnok bli enda bedre i natt, vurderer å legge meg der i natt også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også se meteorregn!

*tramper i bakken*

Det skal kunne sees i hele Norge egentlig, men det er kun Sør-Norge som er mørkt nok. Du får hoppe på første og beste fly og kræsje på sofaen min i natt så kan du få det med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal kunne sees i hele Norge egentlig, men det er kun Sør-Norge som er mørkt nok. Du får hoppe på første og beste fly og kræsje på sofaen min i natt så kan du få det med deg.

Huh? er det noe jeg ikke har fått med meg? tror jeg må ligge ute i natt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fint i går, så jeg tror absolutt at det er verdt å sove ute en natt. Vurdere å gjøre det i natt også, ligge ute uansett egentlig - er for varmt til å ligge inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker nok ikke se i natt, Lythande. Jeg er dødssliten! Men tusen takk for i går og i natt! Hadde det supert! Fikk meg bare til å glede meg enda mer til Saeria kommer!

I dag har vi drevet med aLEP hele dagen. Var oppe tidlig, og reiste fra Lythande med bussen i åttetiden. Ankom Vippetangen, hvor jeg skulle få en leveranse med brød. Mens de andre drev og lempet ting og tang over til Langøyene stod jeg og passet på resten pluss ventet på brødene. Nesten 1 1/2 time forsinket kom endelig brødene! Fikk til alutt alt over til øya, og så var det tid for Gakks og meg å handle mat.

Vi var på Smart Club og handlet masse. Da vi kom i kassa viste det seg at vi måtte ha medlemskort, noe vi hadde fått beskjed av tredjemann at vi ikke trengte. Så da måtte vi ordne det, og Gakks stakk for å fikse mens jeg fikk alle varene opp på samlebåndet og og pakket dem ned... Til slutt fikk vi maten i boks, i bilen, og kjørt en del hjem til meg, og en del hjem til Gakks' besteforeldres kjølerom. Så bar det ned til båten igjen, og vi fikk tatt siste tur over med mat som skulle over i dag.

Tidlig på'n igjen i morgen. Mulig jeg kommer innom KG i morgen på dagen, men jeg skal lime ører og litt sånn før jeg stikker ned igjen. Får se hvor god tid jeg får.

Nå skal jeg i hvert fall legge meg til å sove! Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp klokka sju... Joda. :sove:

Få i meg litt mat for å få systemet i gang her...

Fikk svar på mailen fra lånekassa. Søknaden min behandles av en eller annen merkelig grunn manuelt. Jeg kan ikke forvente svar før om to (2!!!) uker. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen vennen. Sov lenge i dag jeg, det ble heller ikke noe av meteorregn på meg i går da det regnet. Lykke til i helgen med aLep håper dere slipper regn. Merkelig at søknaden din behandles manuelt når du søkte over nettet. 2 uker er ikke lenge å vente egentlig, men akkurat når man trenger penger er det lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Våknet kl 06.55 av meg selv i dag! Nå skal jeg se om jeg finner litt frokost og finner det blå kostymet mitt...

De første bildene fra aLEP har jeg lastet opp også. Det fikk jeg gjort i går kveld.

I dag står bl. a. museumstur på programmet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...