Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var det liv! Takk skal dere ha, jenter! Skikkelig koselig! :D

Lythande: Savner deg! :klem:

Åh, det blir så gøy når Saeria kommer på besøk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså, er hjemme igjen... Skal skrive en skikkelig oppdatering, men først må jeg spise.

Har tatt masse bilder, send meg PM hvis dere vil se, så kan det jo hende jeg sender dere link. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det liv! Takk skal dere ha, jenter! Skikkelig koselig! :D

Lythande: Savner deg! :klem:

Åh, det blir så gøy når Saeria kommer på besøk! :hoppe:

Har savnet deg også, gleder meg til å se deg igjen. Vi må treffes snart og ta en kaffe eller noe sånt.

Jeg gleder meg også masse til Saeria kommer. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å reise! Gleder meg masse!

Drømte om dere i natt. Drømte at jeg bare spaserte inn i kåken til lunacia i bare Bh og bukse. Det var helt greit det. Det var lavendel over alt i kåken din! :o :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå skal jeg ta meg et bad. Vet ikke om jeg orker skrive oppdatering i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å reise! Gleder meg masse!

Drømte om dere i natt. Drømte at jeg bare spaserte inn i kåken til lunacia i bare Bh og bukse. Det var helt greit det. Det var lavendel over alt i kåken din! :o  :ler:

:ler: det skulle jeg likt å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere!

Lythande og jeg har kost oss i byen i dag. :D Men det var litt godt å komme hjem. Både samboer og jeg har blitt syke. :( Så, kom hjem og la meg rett i senga... Avlyst avtalen jeg hadde i kveld. Heldigvis syntes min venninne det var greit pga. varmen. Hun kommer i hvert fall på Gotham. :D Og kanskje broren hennes også. Så da blir det et lite voerspiel hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...