Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Håper du får en kjempe fin tur og kos deg masse :vinke:

Skrevet

Tenkte jeg skulle holde litt liv i boka di mens du er på ferie. Så jeg stikker innom med en :klem: og :dagensrose: fordi du er den du er.

Skrevet

Her raser minuttene unna. Sitter paa internetcafe paa Malta og proever aa hilse innom paa forumet, men tiden flyr! Og tastaturet er kjempeekkelt. Pluss, de har M$ IE som browser. Treige, ekle, stinkende browser!!

Opplever saa mye her! Beina mine er ganske verkende etter all gaaing, men mer skal det bli. Skal skrive en ordentlig oppdatring naar jeg er hjemme igjen!

Haaper alle bokstaver er med naa. Orker ikke skrive mer her med dette tastaturet...

Snakkes!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hei! Hyggelig å få "kort" fra Malta! :)

Kos deg videre i ferien din, og husk å vaske henda når du har brukt tastaturet :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

Heisann, :vinke: håper du koser deg masse i Malta. Gleder meg til oppdatering når du kommer hjem :-)

Skrevet

Så koselig at du tar deg tid til å komme innom KG en tur når du er på ferie. :klem:

Skrevet

Vil bare si at jeg satte stor pris på samtalen vi hadde på msn i dag - det varmet veldig. :klem:

Skrevet

:hoppe::hakeslepp::sjenert: :bukke: :klappe::transe::danse: :enig_animasjon: :heiajente::sur::flekke::flau:

Bare danser litt for deg jeg.

Skrevet

Så gøy at det er flere som vil være med å holde litt liv og leven her nå mens Lunacia er borte.

Skrevet
:digge::plystre::lol::plystre::digge: Jeg slenger meg på med litt sang også jeg da.
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...