Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen Lunacia :-)

I morgest fikk jeg sms`en jeg har ventet på. Min kjære forlover har fått en PIKE i morgest :babyjente:

Dro på City syd med enn gang og nå ligger verdens nusseligste kjole nede og venter på å bli pakket inn og sendt til nurket (storesøster får også pakke: tskjorte og skjørt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Da venninna mi fikk ei jente fikk de masse rosa barnetøy, til deres store fortvilelse. De, som meg, hater rosa! Men, men, hva skulle de gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ringe en baker i forbindelse med aLEP i dag. Gruer meg skikkelig. Har så telefonfobi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Lilla er kult. :)

Av meg fikk de badegakk. :)

Ja, jeg styrer som regel unna rosa så lenge jeg kan. Er ikke så overbegeistret selv over at alt enten skal være rosa eller lyseblått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter
I dag? Nei... I morgen.

Ok. Kan ikke ha full oversikt heller. Får håpe du får en fin dag å forberede deg på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg styrer som regel unna rosa så lenge jeg kan. Er ikke så overbegeistret selv over at alt enten skal være rosa eller lyseblått.

:Nikke: Dessuten, er helt mot kjønnsbestemte farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått ringt bakeren? Hvordan gikk det?

Jo, fikk da kvinnet meg opp. Ringte rett etter at vi kom hjem fra biblioteket. Så nå er det ordnet. *puh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må jeg komme i gang med pakkinga. Dessuten må jeg vaske noe tøy også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, fikk da kvinnet meg opp. Ringte rett etter at vi kom hjem fra biblioteket. Så nå er det ordnet. *puh*

Så bra da at det er ordnet - deilig å være ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...