Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Kjenner til det - har også en yngre venninne som i fjor sommer fikk en datter. Da følte jeg meg gammel. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Hvor gammel er du, egentlig? Jeg VET at man ikke skal spørre om en dames alder, men ser ikke på deg som dame (det var et kompliment fra min side....).

Jeg er garantert eldst (men med babyface :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet hvordan det er. En god del av de jeg gikk på skole med har fått barn, den ene fikk en sønn rett etter videregående. Rart å tenke på at han er 7 år allerede, mens jeg ikke har noen barn. Føler meg sent ute, men vet jo at jeg ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da yngre enn meg' date=' vennen. :)[/quote']

Det er jeg, men hun var også yngre enn meg og jeg følte meg gammel uansett. For hun og samboeren hadde kun vært sammen i under et år, og jeg og Berilac har vært sammen i over 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi har jo vært sammen i snart 10 år og samboere i over 5 år... Og da er det klart det virker rart... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var min mor, samboeren min sin mor, min bror, min samboer og jeg på omvisning på slottet. Det var utrolig flott! Guiden var utrolig dyktig og det var skikkelig vakkert der inne! Jeg synes det er kjempeflott at de har pusset opp. Ofte synes jeg nordmenn er for dålige til å ta vare på kulturarven sin. Vidlikehold er kjempeviktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på omvisning på slottet nå på tirsdag. Veldig fint ja! Det var flotte rom og guiden var flink, mange små og morsomme historier man vanligvis ikke hører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Vi hadde en (meget pen og ung) kvinnelig guide. Jeg antar historiene var de samme uansett. Likte den med teaterrekvisitten og Ceaucescus besøk godt. Ja, også den gule kjolen da. Pussige folk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på omvisning på slottet nå på tirsdag. Veldig fint ja! Det var flotte rom og guiden var flink' date= mange små og morsomme historier man vanligvis ikke hører.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke de samme historiene' date=' for de hørte ikke vi...[/quote']

Hmm, ikke det? Hva slags historier hørte dere da? Da vi var inne på det store soverommet fortalte hun at da Ceaucescu var der i 1980 skulle han ta seg en middagslur. Men, han ble forstyrret av trikkene på Drammensveien så han hadde ringt kongen og bedt ham om å stanse trikkene en times tid, så han fikk sove. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1960-tallet, var det vel? Jo, den hørte vi, tror jeg... Men ikke den andre... Ellers er jeg serdeles dårlig på å huske slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solen skinner! Hurra! Nok en deilig sommerdag! Perfekt å være utendørs i dag!

Håper resten av uka blir slik, siden vi har ferie! :D I hvert fall frem til fredag, for da reiser vi til Malta!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...