Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen :-) Skal prøve å legge ut ett par bilder i dag.

Får ikkeden hersens scannern til å virke!!!!!!!!!!!!

Må vente på mannens hjemkomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Stilig dagbok du har forresten. Har lest her lenge, men ikke sagt det til deg.. :oops:

Ha en fin dag. :-)

Takk, takk! Hyggelig med besøk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikkeden hersens scannern til å virke!!!!!!!!!!!!

Må vente på mannens hjemkomst

Teite scanner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen lunacia! :vinke: Sovet godt? Når skal du ha ferie forresten?

Hei hei! Hadde siste dag på jobb i dag, så nå er det ferie! :)

Madley: Kul dans! :)

Og hei til dere andre også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal gå og ta meg en "powernap" før venninnen min kommer. Vi skal på ShadowLove i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heyyyyyyy,innom med vaffler :ler: , nattmat er viktig for og holde ut lengst mulig på Kg :ler:

Ha en fortsatt deilig natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vaffler? :tunge1: Sorry, klarte bare ikke å la være... :oops: Men, det skrives vafler... :)

*spiser en vafel, men stopper pga. dårlig mage*

*-*-*-*

Er sur akkurat nå. Får ikke tak i lunaciamannen, og har fått en del tekstmeldinger på fjortisspråk på mobilen. Det irriterer meg grenseløst at folk ikke kan skrive ord fullt ut. Jeg er litt språknazi, og reagerer særdeles negativt på at folk skriver "d" istedet for "det", "ik" for "ikke" og Gudene vet ikke hva hvilke forkortelser folk bruker. Jeg synes slike meldinger er så tunge å lese! Har serlig ei som er ram på slik fjortisspråk. "Jg r ik d" ser jo bare helt idiotisk ut i mine øyne, og jeg blir alltid irritert når jeg får slike meldinger.

Men det er nesten verre når folk bruker det på forumer eller i mail eller liknende. Det går da ikke ann! På skriftlige fora skriver man NORSK. Basta. Dialek synes jeg heller ikke hører hjemme på et forum eller liknende. Nynorsk går greit, men ikke dialekt! Man får skrive enten bokmål eller nynorsk. Basta.

Sånn, der hadde jeg fått ut litt språkfrustrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ber ydmykt om unnskyldning for vaffffffffffflene :hoho::hoho:

Håper de smaker med eller uten dobbel F :ler::ler:

Håper du får en gramatisk riktig kveld videre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - var du på ShadowLove?????

Er akkurat kommet hjem fra konserten og den var sinnsykt bra. De hadde mye pyro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal gå og ta meg en "powernap" før venninnen min kommer. Vi skal på ShadowLove i kveld!

Dumme meg trodde shadoelove var en kino :oops:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lythande: Ja, vi var en kort tur innom, men det var så dødt at vi gikk etter en liten stund. Pratet litt med han som driver det da vi kom, så satt vi å skravlet, men måtte "rope", så vi gikk en tur på Vår Frelsers Gravlund istedet.

Fisken: :ler: Nei, det er en gotisk pub. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...