Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Dagens frokost:

1 stk pannekake og et stort glass vann.

Vitaminer og p-pille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lompa

:ler:

Litt av en frokost,lunacia!

Bare subler innom med kaffekoppen min for å si hei, før jeg subber meg ut til lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til MrsL. :)

Noen ganger er jeg mer enn lovlig svimete. Kom meg på jobb for sent i dag, for jeg hadde det for meg at jeg skulle gå hjemmefra kl 11.35... Men så var det banen som gikk kl 11.36! Mistet dermed banen, og kom på jobb nesten 15 min for sent. Ja, ja, ingen skade skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig sulten! Håper jeg har nok mat med... Urk... Skal liksom være flink og gå ned et par kg. Har laget sadwitch til lunch. 2 skiver solsikkebrød med gulost og salatblad mellom seg. Og så blir det vann å drikke.

Skal heller ikke spise godter før lørdag. Og så må jeg få trent i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei, jentene mine!

Nå driver jeg å gjør i stand til middag. Jeg skal grille litt mat til meg selv. Sambo hadde spist, og det hadde venninnen min som kommer på besøk også. Jeg kom akkurat hjem fra jobb og er svinesulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lunacia! :vinke:

Vi har akkurat vært på skimuseet i Holmenkollen med svigers. Skal grille i dag vi også. I morges laget jeg hjemmelaget potetsalat (nam nam), nå ligger det marinert flintstek og maiskolber på grillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal spise kyllingfilet (marinert), bakt potet og maiskolber. :) Kanskje jeg lager salat, men vet ikke om jeg gidder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest GreenSky

Jeg skulle hilse tilbake fra AS. Hun ga deg gode anbefalinger :wink: og foreslo at vi kunne ta oss en tur ut på byen en gang. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lythande: Ja, ja, men det er jo ikke så ille, da... :)

GreenSky: Så hyggelig! Ja, bytur høres bra ut! Hadde vært hyggelig å treffe henne igjen!

Sitter og vurderer badekaret. Tror det er en god idé. Begynner på jobb kl. 11.45 i dag også, og jobber til kl 18.10. Håper jeg rekker å få gjort noe med utstillingen min i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...