Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt og har mine tyngre perioder, men det er ikke de som dominerer meg og det er heller ikke de som definerer meg. Det er like morsomt hver gang du treffer en person du ikke kjenner som plasserer deg i en bås uten å vite noe om deg. F.eks. jeg fikk spørsmål om jeg var satanist fordi jeg gikk kledd i sort hele tiden. Eller så har du de som sier;" Åh, du er sånn depressiv type, som tenker på selvmord og sånn." Når du snakker om goth og hva du liker ved det. :ler: Noen er rare. Har en kompis som kler seg i sort mer eller mindre hele tiden, når han skal ut så sminker han seg og bruker tid på utseende. Han opplever at særlig gamle damer krysser veien så de slipper å gå på samme side som han. :o ( :oops: dette skle litt ut)

Skrevet

Joda... Jeg har også fått spørsmål som "Er du fan av Greven", "Skal du på karneval?" og annet liknende sprøyt. Folk oser av fordommer.

Skal ikke påstå jeg er fri for fordommer selv, men jeg gir i hvert fall folk en sjangse før jeg dømmer dem.

Skrevet

Jeg er heller ikke fri for fordommer, men jeg prøver å ikke dømme folk etter utseende.

Skrevet

Det så kjempefint ut - når drar dere???

Skrevet

Om to uker. :)

Skrevet

Det så flott ut, dere får det nok kjempefint på Malta! :-)

Skrevet

Ja, jeg gleder meg. :)

Nå har jeg vondt i hodet. Burde gå og legge meg nedpå litt...

Skrevet

Så ut som ett herlig hotell :-)

*MrsL også lyst til syden*

Skrevet

Du har og vondt i hodet? :-?

:trøste:

Håper du får en fin kveld likevel, og at hodepinen gir seg :wink:

Skrevet

Sov litt, så nå føler jeg meg ganske bra. :)

Tenkte jeg skulle se film etterpå. Har lånt en på jobben. :)

Skrevet

Ja, takk. Den har gått unna!

Hva med deg?

Skrevet

Hvordan film da? :)

Skulle leie film i sta jeg og, men fant ingen som fanget interesse, så lot være.

Gjest Madley
Skrevet

Var faktisk vevldig godt å komme hjem :oops:

Det er nesten ikke lov å innrømme det da. Men jeg trives best hjemme :wink:

Skrevet

Mylian: Lånte den derre "Når du minst venter det".

Madley: Ikke noe galt i det. Jeg trives også best hjemme. Det er jo der man har sitt eget. Egen seng, egne ting... Ja, alt det der. De små tingene man faktisk er glad i å ha rundt seg hver dag.

Gjest Madley
Skrevet

Pøh, den er kjempekos den filmen!!

Jeg skal se den selv i kveld..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...