Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hallo, hallo, jenter!

(Jeg tror ikke dere er ordentlige gotikere, jeg, for dere skriver det på wannabe-måten. :-P ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallo, hallo, jenter!

(Jeg tror ikke dere er ordentlige gotikere, jeg, for dere skriver det på wannabe-måten. :-P ;))

Jeg æ`kke gother :wink::sjarmor:

Skrevet
Hallo, hallo, jenter!

Eller den engelske måten :tunge1:;)

Skrevet

Ikke jeg heller, jeg er gotiker. :-P Men nå var det Lythande og GreenSky jeg hentydet til, da. ;)

Skrevet

Eller den engelske måten :tunge1:;)

Nei, for da heter det kun goth, ikke gother.

Skrevet
Ikke jeg heller' date=' jeg er gotiker. :-P Men nå var det Lythande og GreenSky jeg hentydet til, da. ;)[/quote']

OK

*tusler hjem til meg selv jeg da*

Skrevet

Petimeter. ;)

Skrevet
Vi får ta flere turer. En når Searia kommer på besøk også. :)

:hoppe:

Gleder meg allerede! :D

Gjest GreenSky
Skrevet

*fnys* :tunge1:

Skrevet
pssst!

:D

Selv definerer jeg meg selv som goth. Jeg ser ikke ut som en standard goth, men føler meg som en. For meg er det den indre følelsen som gjelder..sikkert litt klønete sagt. :oops:

Skrevet

Skjønner veldig godt hva du mener, for meg er det også følelsen det går på (selvom jeg kler meg hovedsaklig i svart, elsker fløyel, silke og slikt).

Gjest GreenSky
Skrevet

:D

Selv definerer jeg meg selv som goth. Jeg ser ikke ut som en standard goth, men føler meg som en. For meg er det den indre følelsen som gjelder..sikkert litt klønete sagt. :oops:

Du er helt soleklart en goth. Ingen tvil. Synes foresten det var litt vanskelig å forklare gjest hva en goth er, det er jo mest "følelsen". :-)

Skrevet

Det er veldig mange som tror man er goth bare man kler seg i svart og er depressiv, men det er ikke det som er goth.

Skrevet

Heisann Lunacia.

Kaster meg inn mellom goth`ene og ønsker deg en herlig dag videre :ler:

Tusen takk for alle hyggelige hilsner i boken min :)

:klem:

Skrevet

Men, du trenger ikke gå, da, selv om vi andre mobber hverandre sånn i all venskaplighet. ;):klem: Se her, spis litt fudge...

*setter frem en stoooor bolle full av vanilje- og sjokoladefudge*

Skrevet

Neida... Høres faktisk veldig fornuftig ut!

Skrevet
Det er veldig mange som tror man er goth bare man kler seg i svart og er depressiv' date=' men det er ikke det som er goth.[/quote']

Nei, ikke sant? Jeg mener, jovisst har jeg hatt mine tyngre perioder, men jeg kan være skikkelig "happy happy joy joy" også.

Skrevet

Koselig at du stikker innom Betty. :) Jo, prøver å holde meg oppdatert når det gjelder gravingen i hagen din. ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...