Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Skrevet

:trøste:

Bare gi meg et referat fra turen, så skal jeg klare meg. :wink: JEg jobber mot et mål, fordi mannen er verdt det. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vi ikke bestemt enda, bare så vidt snakket om. Det ligger tross alt 3 år fram i tid. Vi trives godt i denne bydelen da, men prisene er høye. Jeg vet jo ikke hva jeg kommer til å tjene når jeg er ferdig utdannet, så det er vanskelig å si hva vi har råd til. Men vi eier jo den leiligheten vi bor i nå, så vi får flere hundretusen i egenkapital når denne selges, så det er bra. Det nye stedet må være ganske stort, plass til barn, og så må det ha hage eller i det minste ligge slik at det er utgang rett ut fra vår leilighet slik at katten kan få gå ut.

Skrevet

Jepp. :)

Hvordan kjenner jeg igjen dere?

Gjest GreenSky
Skrevet
Jepp. :)

Hvordan kjenner jeg igjen dere?

Enkelt! Gother-jente. Og det er Lythande også, tror jeg. Med mindre det tilfeldigvis skal være gothertreff ved tigeren, går det nok bra. :-) Gleder meg! :klem:

Skrevet

:ler:

Okei, tre gotikerjenter. Dette blir bra. :)

Skrevet

Heisann.

Kommer innom med en liten hilsen, håper du har hatt en flott dag og at kvelden blir enda bedre :)

:klem:

Skrevet

Takk, takk, Betty!

Vi har grillet! *mett*

Nå skal jeg ta meg et bad, og så se 24 sammen med sambo.

Gjest GreenSky
Skrevet

lunacia, åssen ser ørene dine ut, egentlig? :o

Gjest GreenSky
Skrevet

Ja, ikke for å vøre frekk, altså. Har du på deg løsører på de bildene?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Skattkammeret???!!

:grine: Jeg skal jobbe!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

JATAKK! Har ikke vært der på hundre år, minst...

Skrevet

Vi får ta flere turer. En når Searia kommer på besøk også. :)

GreenSky: Latex, hudlim og sminke. Tar ganske lang tid å ta dem på. :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Det kan jeg tenke meg!

Gjest GreenSky
Skrevet

Det kan jeg tenke meg!

Skrevet

Men gøy er det!

Nå skal jeg gå og kose litt med sambo, og så skal vi se Angel på tv etterhvert. Begynner ny sesong i dag. :)

Skrevet

Enkelt! Gother-jente. Og det er Lythande også, tror jeg. Med mindre det tilfeldigvis skal være gothertreff ved tigeren, går det nok bra. :-) Gleder meg! :klem:

Det stemmer det at jeg er en gotherjente. Hadde vært moro med gothertreff ved tiger'n :ler: Vi ses på lørdag.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...