Bokalven Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #3861 Del Skrevet 2. januar 2006 Hentet fra LJen min: 1. What did you do in 2005 that you had never done before? Broke up. 2. Did you keep your new years' resolutions, and will you make more for next year? Yes, I actually lost inches. 3. Did anyone close to you give birth? No. 4. Did anyone close to you die? No. 5. What countries did you visit? Scotland, England, Sweden, Hungary 6. What would you like to have in 2006 that you lacked in 2005? Happiness. 7. What date from 2005 will remain etched upon your memory, and why? 25 October. It was my birthday and I got a huge and unexpected surprise. 8. What was your biggest achievement of the year? I graduated and got a permanent job. 9. What was your biggest failure? Breaking down. 10. Did you suffer illness or injury? Only psychological. 11. What was the best thing you bought? Size wise? A table. 12. Whose behaviour merited celebration? eksen, who's the world's greatest ex. 13. Whose behaviour made you appalled and depressed? People's. 14. Where did most of your money go? On starting a new life by myself. 15. What events did you get really, really, really excited about? Moving. 16. What song will always remind you of 2005? Cocteau Twins - "Seekers Who Are Lovers" 17. Compared to this time last year, are you: Thinner or fatter? Thinner. Richer or poorer? Depends on how you see it. 18. What do you wish you'd done more of? Dancing. 19. What do you wish you'd done less of? Thinking. 20. How did you spend Christmas? At my dad's. 21. Who did you spend the most time on the phone with? chickxsy 22. Did you fall in love in 2005? Yes. 23. How many one-night stands? One. 24. What was your favourite TV program? Buffy and The L Word. 25. Do you hate anyone now that you didn't hate this time last year? Hatred is a strong word. I don't hate anyone. Dislike a lot? Yes. Hate? No. 26. What was the best book you read? Don't know. There were many. 27. What was your greatest musical discovery or rediscovery? God's Bow 28. What did you want and get? A job. 29. What did you want and not get? Happiness. 30. What were your favourite films of this year? Not sure. 31. What did you do on your birthday, and how old were you? I had dinner with chickxsy, 31. 32. What one thing would have made your year immeasurably more satisfying? Knowing certain things. 33. How would you describe your personal fashion concept in 2005? Same as before. 34. What kept you sane? Music. 35. Which celebrity/public figure did you fancy the most/least? Tori Amos. 36. What political issue stirred you the most? The election. 37. Whom did you miss? The heart stealer. 38. Who was the best new person you met? Hm... Don't know. 39. Tell us a valuable life lesson you learned in 2005: Follow your heart. It's very important to listen to what your heart tell you, or you'll just keep on being miserable. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 2. januar 2006 #3862 Del Skrevet 2. januar 2006 God nytt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. januar 2006 #3863 Del Skrevet 2. januar 2006 *klemmepå* Gla i deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. januar 2006 #3864 Del Skrevet 2. januar 2006 *klemmepålunaciavennen* 2006 blir ett bedre år en 2005 - garantert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #3865 Del Skrevet 2. januar 2006 God nytt år. ← Takk det samme! *klemmepå* Gla i deg vennen! ← Jeg deg også, selv om jeg ikke har fått møte deg IRL (enda?) /me klemmer Linn3c *klemmepålunaciavennen* 2006 blir ett bedre år en 2005 - garantert ← Ja, det må det jo bli. *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #3866 Del Skrevet 2. januar 2006 Skal snart møte Qwem i byen. Til vandlig bor han i London, men er hjemme i Norge på ferie. Det blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 2. januar 2006 #3867 Del Skrevet 2. januar 2006 innom med en *klem* Håper du har hatt ei fin jule- og nyttårsfeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. januar 2006 #3868 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg deg også, selv om jeg ikke har fått møte deg IRL (enda?) /me klemmer Linn3c ← Enda, ja. Lat oss sei det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. januar 2006 #3869 Del Skrevet 2. januar 2006 Vi får satse på at dette året blir ditt beste noen sinne. Hvem vet, kanskje en sjarmant herre i ruter kommer inn i livet ditt for fullt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #3870 Del Skrevet 2. januar 2006 innom med en *klem* Håper du har hatt ei fin jule- og nyttårsfeiring ← Opp og ned. Bla bakover, så skjønner du hva jeg mener... Enda, ja. Lat oss sei det slik ← Ja. *nikke bestemt* Vi får satse på at dette året blir ditt beste noen sinne. Hvem vet, kanskje en sjarmant herre i ruter kommer inn i livet ditt for fullt? ← I ruter? Nei la oss endelig ikke håpe det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. januar 2006 #3871 Del Skrevet 2. januar 2006 Ikke bokstavelig talt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #3872 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg vet nå ikke, jeg... Akkurat nå vet jeg at jeg skal drikke kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #3873 Del Skrevet 2. januar 2006 Et bilde av meg tatt av Chickxsy i London... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. januar 2006 #3874 Del Skrevet 2. januar 2006 Fint bilde. Har Starbucks god kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. januar 2006 #3875 Del Skrevet 2. januar 2006 Så fint bilete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #3876 Del Skrevet 2. januar 2006 Fint bilde. Har Starbucks god kaffe? ← Takk! Ja, de har god kaffe. Okei, kanskje ikke best i verden, men man kan få skikkelig store kopper med kaffe der. Og det er digg om morgenen. Så fint bilete! ← Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 2. januar 2006 #3877 Del Skrevet 2. januar 2006 hei på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 2. januar 2006 #3878 Del Skrevet 2. januar 2006 GODT NYTTÅR Fint bilde av deg fra London da, digger sånne stooooore kopper med kaffe. Synes egentlig kaffen på Starbucks var god jeg. Det gikk endel iskaffe i USA i sommer. (sorry, den er bevegelig, kunne ikke la vær' ) Kan jeg rappe den fine oppsummeringslista di? Tror det er ting alle kan ha godt av å tenke gjennom........... *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. januar 2006 #3879 Del Skrevet 2. januar 2006 Så fin du var på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #3880 Del Skrevet 2. januar 2006 hei på deg! ← Leya! :D GODT NYTTÅR Fint bilde av deg fra London da, digger sånne stooooore kopper med kaffe. Synes egentlig kaffen på Starbucks var god jeg. Det gikk endel iskaffe i USA i sommer. (sorry, den er bevegelig, kunne ikke la vær' ) Kan jeg rappe den fine oppsummeringslista di? Tror det er ting alle kan ha godt av å tenke gjennom........... *klem* ← Godt nytt år! Takk! Kan drikke mengder av slik kaffe jeg også, altså. Har ikke noe i mot den, bortsett fra selskapet er slikt stort, stygt multinasjonalt osv. Du vet, prinsipper og sånn. (Bevegelige bilder mister hensikten sin hos meg, for jeg ser dem jo ikke). Bare stjel lista, var ikke min i utgangspunktet. *klem* Så fin du var på bildet ← Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg