Gjest Bellatrix Skrevet 25. desember 2005 #3841 Del Skrevet 25. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #3842 Del Skrevet 26. desember 2005 Men, Smurf, jula er over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #3843 Del Skrevet 26. desember 2005 Om én time er jeg ute av leiligheten og på vei til bussen! Skal bli godt å komme seg bort og vekk! Må finne meg klær og sminke meg. Og så trenger jeg en kopp te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. desember 2005 #3844 Del Skrevet 26. desember 2005 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. desember 2005 #3845 Del Skrevet 26. desember 2005 Gledeleg jul! .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. desember 2005 #3846 Del Skrevet 28. desember 2005 Hei Lunacia. Hvordan er London? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. desember 2005 #3847 Del Skrevet 30. desember 2005 Ja, då byrjar det vel å bli på tide å ynskje alle mine søte, snille og gode KG-vener: Eit Riktig Godt Nytt År fylt til randa med alt det gode du måtte ynskje deg! Takk for eit supert år, eg gler meg masse til å tilbringe meir tid saman med deg i 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. desember 2005 #3848 Del Skrevet 31. desember 2005 GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. desember 2005 #3849 Del Skrevet 31. desember 2005 Godt nyttår, vennen! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. desember 2005 #3850 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Godt nytt år! *klem* Endret 31. desember 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. desember 2005 #3851 Del Skrevet 31. desember 2005 Godt nyttaar, Luna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #3852 Del Skrevet 1. januar 2006 God tur! ← Takk, men er trygt tilbake... Hei Lunacia. Hvordan er London? ← London var kjempebra! Savner det! Ja, då byrjar det vel å bli på tide å ynskje alle mine søte, snille og gode KG-vener: Eit Riktig Godt Nytt År fylt til randa med alt det gode du måtte ynskje deg! Takk for eit supert år, eg gler meg masse til å tilbringe meir tid saman med deg i 2006 ← GODT NYTT ÅR ← Godt nyttår, vennen! *klem* ← Godt nytt år! *klem* ← Godt nyttaar, Luna! ← Godt nytt år til dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. januar 2006 #3853 Del Skrevet 1. januar 2006 Så jeg var litt sent ute med den ja Håper du hadde en fin tur! Skulle med glede tatt en tur til London igjen, fantastisk by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. januar 2006 #3854 Del Skrevet 1. januar 2006 Vært i boka til Evelina? Vi lurer på om du blir med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #3855 Del Skrevet 1. januar 2006 I går var det nyttårsaften. Var hos mamma. Helt greit, var koselig det. Det eneste som var sårt var at jeg ikke hadde fått én invitasjon til noe for den nyttårsaftenen. Ikke at jeg er bortskjemt med slikt, det har vel ofte vært slik, men denne gangen var det nok litt ekstra sårt, siden alternativet stod mellom å feire hos mamma eller være hjemme alene. Og det blir jeg litt trist av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. januar 2006 #3856 Del Skrevet 1. januar 2006 Var hjemme jeg. Hadde egentlig ikke noe lyst til å feste eller noe. Viktigere for meg å se til at katten hadde det bra. Å feire alene er såklart litt stusselig. Koselig at du kunne være hos mamsen din da. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #3857 Del Skrevet 1. januar 2006 Jo, koselig å være hos mamma, selv om jeg på det tidspunktet begynte å få hjemlengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. januar 2006 #3858 Del Skrevet 1. januar 2006 Sånn er det. Borte bra, men hjemme best. Gøy at du vil være med på treff med Evelina og folka. *hoppedanse av fryd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #3859 Del Skrevet 1. januar 2006 Tja... Borte er veldig fint, men å være hos min mor i flere dager er litt slitsomt. Og 4 dager er nok litt voldsomt for meg, merker jeg. Jeg vet hun mener alt godt og sånn, men... *sukk* Men det er klart - bedre å være hos henne enn å sitte alene hjemme og sture. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #3860 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg lurer på om jeg tar dette hardere enn hva jeg burde. Jeg mener, jeg har aldri fått flust med innbydelser til fester på nyttårsaften. Nei, det har sjeldent kommet noen, og når det har vært, ikke mer enn én. Men de siste årene har jeg jo vært i et forhold, og på den måten hatt noen å være sammen med. Første nyttårsaften som singel, og jeg ender opp med å invitere meg selv til min mor. Og jeg vet at hadde jeg fått en invitasjon hadde jeg nok dratt hjem en dag tidligere. Jeg lekte til og med med tanken om å reise hjem, men jeg vet at da hadde både moren min blitt skuffet og jeg hadde bare følt meg enda verre. For jeg hadde det jo veldig koselig hos mamma, med god mat og sånn, jeg følte meg bare så innmari glemt... Pluss, det setter jo i gang en del tanker som ikke er veldig hyggelige. Men jeg vil ikke ta de tankene her, føler at jeg har blottlagt meg nok for "hele verden" bare ved å si dette her... Mulig jeg heller skriver noe mer utfyllende på LiveJournal, hvor jeg vet hvem som kan lese det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg