Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om én time er jeg ute av leiligheten og på vei til bussen!

Skal bli godt å komme seg bort og vekk! Må finne meg klær og sminke meg. Og så trenger jeg en kopp te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, då byrjar det vel å bli på tide å ynskje alle mine søte, snille og gode KG-vener:

:nissekonekyss:Eit Riktig Godt Nytt År :engel:

fylt til randa med alt det gode du måtte ynskje deg! :nisseblunk:

Takk for eit supert år, eg gler meg masse til å tilbringe meir tid saman med deg i 2006

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! :)

Takk, men er trygt tilbake... ;)

Hei Lunacia. Hvordan er London?

:klem:

London var kjempebra! Savner det!

Ja, då byrjar det vel å bli på tide å ynskje alle mine søte, snille og gode KG-vener:

:nissekonekyss:Eit Riktig Godt Nytt År :engel:

fylt til randa med alt det gode du måtte ynskje deg! :nisseblunk:

Takk for eit supert år, eg gler meg masse til å tilbringe meir tid saman med deg i 2006

:rosaengel:

GODT NYTT ÅR

:perebrus:  :tommelsmil:  :perebrus:  :tommelsmil:  :klem1:

Godt nyttår, vennen! *klem*

Godt nytt år! *klem*

Godt nyttaar, Luna!

Godt nytt år til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg var litt sent ute med den ja :)

Håper du hadde en fin tur!

Skulle med glede tatt en tur til London igjen, fantastisk by!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var det nyttårsaften. Var hos mamma. Helt greit, var koselig det. Det eneste som var sårt var at jeg ikke hadde fått én invitasjon til noe for den nyttårsaftenen. Ikke at jeg er bortskjemt med slikt, det har vel ofte vært slik, men denne gangen var det nok litt ekstra sårt, siden alternativet stod mellom å feire hos mamma eller være hjemme alene. Og det blir jeg litt trist av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hjemme jeg. Hadde egentlig ikke noe lyst til å feste eller noe. Viktigere for meg å se til at katten hadde det bra. ;)

Å feire alene er såklart litt stusselig. Koselig at du kunne være hos mamsen din da. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, koselig å være hos mamma, selv om jeg på det tidspunktet begynte å få hjemlengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Sånn er det. Borte bra, men hjemme best. Gøy at du vil være med på treff med Evelina og folka. *hoppedanse av fryd*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Borte er veldig fint, men å være hos min mor i flere dager er litt slitsomt. Og 4 dager er nok litt voldsomt for meg, merker jeg. Jeg vet hun mener alt godt og sånn, men... *sukk* Men det er klart - bedre å være hos henne enn å sitte alene hjemme og sture.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg tar dette hardere enn hva jeg burde. Jeg mener, jeg har aldri fått flust med innbydelser til fester på nyttårsaften. Nei, det har sjeldent kommet noen, og når det har vært, ikke mer enn én. Men de siste årene har jeg jo vært i et forhold, og på den måten hatt noen å være sammen med. Første nyttårsaften som singel, og jeg ender opp med å invitere meg selv til min mor. Og jeg vet at hadde jeg fått en invitasjon hadde jeg nok dratt hjem en dag tidligere. Jeg lekte til og med med tanken om å reise hjem, men jeg vet at da hadde både moren min blitt skuffet og jeg hadde bare følt meg enda verre. For jeg hadde det jo veldig koselig hos mamma, med god mat og sånn, jeg følte meg bare så innmari glemt... Pluss, det setter jo i gang en del tanker som ikke er veldig hyggelige. Men jeg vil ikke ta de tankene her, føler at jeg har blottlagt meg nok for "hele verden" bare ved å si dette her... Mulig jeg heller skriver noe mer utfyllende på LiveJournal, hvor jeg vet hvem som kan lese det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...