Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke vært frisk i dag heller. Men i morgen! I morgen må jeg da være frisk! *håpe*

Har hatt en tung, tung kveld. Spør meg selv hvor dette tungsinnet kommer fra, men har ikke noe svar. Fikk danset og skrevet en tekst av det, riktignok. Teksten er å finne i LJen min, den ble visst på engelsk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring til lunacia, du blir sikkert frisk til i morgen *klem*

Noen dager er bare tyngre enn andre, man vet ikke alltid hvorfor. Har hatt mange sånne selv. Fint da å få det ut på en eller annen måte, som f eks å skrive. En *klem* til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Håper du føler deg bedre i dag!

:klem:

Litt bedre.

God bedring til lunacia, du blir sikkert frisk til i morgen *klem*

Noen dager er bare tyngre enn andre, man vet ikke alltid hvorfor.  Har hatt mange sånne selv.  Fint da å få det ut på en eller annen måte, som f eks å skrive.  En *klem* til.

Er nok ikke helt frisk, men jeg kom meg på jobb i hvert fall.

Har du laget sang? Så koselig *klem*

Nei, har ikke skrevet sang. Jeg skrev en tekst... Vet ikke helt hvor jeg skal putte den. Kortprosa, kanskje? Ikke var den veldig koselig heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal gå og lage en kanne te. Jepp, en hel kanne. Jeg er ekte tedranker, må vite! Og så har jeg adventste, og det er nammis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk. Her skulle jeg til å snakke til Veslo på MSN, og da bestemmer den seg for å si ha det og logge meg av. Dårlig gjort. Jeg er pratesjuk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, Impia, jeg får ikke MSNet noen! MSN logget meg av og vil ikke logge meg på igjen. :(

Endret av lunacia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eg ville også Msn-e med deg søta!!!! Håpar den loggar deg på att snart!!

Jeg kom meg på til slutt, men fysj så ustabil den var!

Hei vennen! :)

Her kan ein ikkje ha ei roleg KG-helg, jammen. For då fyk sidene avgarde! *ler*

*klemme*

Ja, i hvert fall når jeg er syk og kjeder meg... ;)

*klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...