Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Det var koselig å prate med deg igår :)

Jeg er visst omringet av deg for tiden, jeg. Hehe ;)

Kanskje vi sees til uka :P

Ja, du fikk jo høre litt om min x igår. Så jeg skal ikke ta det igjen her. Du er heldig som kan prate med din.

Håper du får en fin helg! *klem*

Ja, det ser jammen ut som vi er på samme sted til stadighet uten egentlig å se hverandre (for jeg vet jo hvordan du ser ut...) ;)

Ja, jeg er kanskje heldig? Jeg tar det nok faktisk litt som en selvfølge, men det er kanskje ikke så vanlig som jeg tror?

Nye bøker er digg.  Jeg har akkurat pakka ut denne bokpakka.  Tror jeg har nok å lese på i jula da :ler:

God *klem*

Ja, skulle tro du ikke gikk tom for lesestoff med det første. ;) Jeg kjøper ike noe serlig bøker selv (stort sett bare gaver eller på jobb). Synes det er så greit å låne. :)

*klem*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å være hjemme i dag. Har blitt forkjølet, med vond hals og blæ (IGJEN) og skulderen og ryggen verker etter fallet i går. Jeg slo meg tydligveis ganske kraftig - jeg klarer knapt løfte armenn. :( Så, det blir senga med te og bok på meg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda, både vond rygg og skulder OG forkjølelse. Høres ut som en dag meg bok og te er det eneste riktige.

Jeg liker å ha litt uleste bøker liggende jeg, leser ofte mer enn en samtidig og, etter humør. Pleier også å låne, men mest av venner, ikke på biblioteket. Får liksom aldri kommet meg dit.

God bedring *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykken er ny musikk.

Har oppdaget en gruppe som heter God's Bow. Var innom ShadowLand i går, og lurte på om innehaveren hadde noe som kunne falle i min smak. Han bladde frem flere CDer jeg likte, og til slutt stod valget mellom to (ja, han hadde tid til det, jeg var eneste kunde i butikken). Han hjalp meg med å gjøre valget enkelt ved å fortelle at God's Bow sin CD Twilight omtrent er umulig å få tak i, og at hvis den ble solgt til noen annen kunne han nok ikke anskaffe en ny. Så da valgte jeg den, og klarte å bruke 150 kroner jeg egentlig ikke hadde. Men jeg angrer ikke, for dette er vakkert!

Jeg :hjerte: ShadowLand. Fine, fine platebutikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra. Alltid gøy med ny musikk.

Ja, det er det. Spesielt når den virkelig faller i smak!

Så gøy! :)

Ja! Hipp hipp HURRA! :D

Håper formen blir bedre snart  :troest:

Jeg elsker biblioteker. Kan være der i evigheter. Og aller best liker jeg biblioteket hjemme :)

Jeg elsker også biblioteker! Men det var kanskje ikke noen bombe? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig var min eks her i dag med CDene mine! Hurra! Og så drakk vi te og skravlet. Det var veldig koselig. :)

Har ikke snakket med Kelteren online siden torsdag kveld. Savner å snakke med ham, faktisk. Han er sikkert ute og fyker og kjøper julegaver og styrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Glad i deg vennen... takk for mange fine helsingar i dagbøkene mine... *klem*

Glad i deg også! *klem*

Natta! *klem*

God morgen! ;) *klem*

Takk for klemmen :)

Bare hyggelig. Du sa jo at du trengte en, og klemmer er ikke så vanskelig å gi. :)

*klemmerpå*

HAr du snakket med kelteren ennå?

*klemmerpåtilbake* Nei, ikke hørt et pip. Tipper han er stresset. Håper han har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart kommer Chickxsy. Det blir koselig. Egentlig skulle jeg til henne, men så orker jeg ikke dra, så da kommer hun hit. Og vi skal drikke te og slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...