Bokalven Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #3701 Del Skrevet 6. desember 2005 God morgen, Iowa! Litt overlever jeg som regel, men jeg er litt allergisk, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. desember 2005 #3702 Del Skrevet 6. desember 2005 *klemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #3703 Del Skrevet 6. desember 2005 *klemmetilbakepåImpia* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 6. desember 2005 #3704 Del Skrevet 6. desember 2005 Minus: Jeg hadde nesten ikke snakket med Kelteren på flere dager, og selvsagt kom han online kort tid før jeg skulle stikke til byen. Det var med tungt hjerte jeg måtte si ha det til ham, for det var så godt å snakke med ham. Har hatt småsamtaler innimellom, bl. a. kom han så kjapt han kunne på MSN etter å ha fått tekstmelding fra meg på søndag. Han er verdens beste venn! ← Alle trenger en sånn venn. Det er noe av det som gjør livet verdt å leve innimellom. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #3705 Del Skrevet 6. desember 2005 Veldig sant, anonyma. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. desember 2005 #3706 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg kan da umulig være alene om å ikke like parfymelukt på gutter? ← Nei, du er ikke alene om det. Litt kan være greit, men helst ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #3707 Del Skrevet 6. desember 2005 Da var det tid for møte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #3708 Del Skrevet 6. desember 2005 Føler meg sliten... Og trøtt. Mon om man ikke skulle slappe av litt før man mekket seg middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. desember 2005 #3709 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Synes godt du kan slappe av litt med god samvittighet. Ikke noe moro å være sliten. Kjenner selv jeg er litt utmattet etter eksamen, det er en så intens periode. Har hatt mest lyst til bare å ligge på sofaen hele dagen, ikke energi til noenting. Men, det går nok over. Håper du føler deg bedre også. Ser du er godt i gang med julehandelen. Jeg mangler bare to: samboeren min og en venninne. Hadde ikke ventet å være ferdig så tidlig i år, synes julegavehandel er koseligst i desember, men av en eller annen grunn ble jeg så giret når jeg først var i gang. Ønsker deg en god førjulstid, og jeg håper inderlig du finner verdens mest perfekte jobb og bosted i Skottland. *klem* Endret 6. desember 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #3710 Del Skrevet 6. desember 2005 Synes godt du kan slappe av litt med god samvittighet. Ikke noe moro å være sliten. Kjenner selv jeg er litt utmattet etter eksamen, det er en så intens periode. Har hatt mest lyst til bare å ligge på sofaen hele dagen, ikke energi til noenting. Men, det går nok over. Håper du føler deg bedre også. Ser du er godt i gang med julehandelen. Jeg mangler bare to: samboeren min og en venninne. Hadde ikke ventet å være ferdig så tidlig i år, synes julegavehandel er koseligst i desember, men av en eller annen grunn ble jeg så giret når jeg først var i gang. Ønsker deg en god førjulstid, og jeg håper inderlig du finner verdens mest perfekte jobb og bosted i Skottland. *klem* ← Takk, takk... For meg er julehandel i desember ikke så greit... Vil ikke gå inn på det her, men tar det gjerne på PM hvis du vil... Det hjalp å slappe av. Jeg sovnet litt også... Må prøve å få fikset julegaver i morgen. Vet ikke hvordan det er på dagen da? Har fri fra jobb, siden det er onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #3711 Del Skrevet 6. desember 2005 Julegaveliste Mamma - under produksjon Pappa - skal lages Min bror - i boks Bestefar - ? Lythande - i boks Kaltyr - bestilt J & M - delvis i boks Kelteren - ble gitt som kombinert jule- og bursdagsgave på forskudd M - fikk kombinert bursdags- og julegave K - fått på forskudd Chickxsy - ? Instance - blitt enige om noe lite og symbolsk Pappas venninne - ? Sitter og lurer på om jeg skal gi noe til eksen min. Tror jeg skal spørre ham om hva han har tenkt. Lurer på om det finnes et lurt sted å handle ting, hvor det er litt kule ting og ikke så mye folk. Hum hum hum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. desember 2005 #3712 Del Skrevet 6. desember 2005 Du er i gang ser jeg Det er bra. Skal du feire jul hjemme eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #3713 Del Skrevet 6. desember 2005 Nei, jeg skal feire hos pappa. Blir litt ensomt å feire hjemme, det er jo bare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. desember 2005 #3714 Del Skrevet 6. desember 2005 Ja, jeg tenkte vel mer om du skulle feire med foreldre og søsken eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #3715 Del Skrevet 6. desember 2005 Ah... Hjemme for meg er her i Bærum. Hos mamma eller pappa er ikke hjemme for meg, jeg har jo verken bodd der mamma eller pappa bor. Skal feire med min far og min bror, så vidt jeg vet. Vet ikke om det kommer noen fler. Hadde vært kos om tanta mi og kusina mi kom (hun er yngst av alle søskenbarna), men jeg aner ikke om pappa har tenkt på det en gang. Vi får se. Blir koselig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. desember 2005 #3716 Del Skrevet 6. desember 2005 Julegaveliste Mamma - under produksjon Pappa - skal lages Min bror - i boks Bestefar - ? Lythande - i boks Kaltyr - bestilt J & M - delvis i boks Kelteren - ble gitt som kombinert jule- og bursdagsgave på forskudd M - fikk kombinert bursdags- og julegave K - fått på forskudd Chickxsy - ? Instance - blitt enige om noe lite og symbolsk Pappas venninne - ? ← Så flink du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. desember 2005 #3717 Del Skrevet 6. desember 2005 Du får nok en koselig feiring uansett. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #3718 Del Skrevet 7. desember 2005 Smurf:Bare to av gavene som er skikkelig i boks, da... De som var kombinert med bursdag og som har blitt gitt i den anledning teller ikke. Ikke kinobilletten venninna mi fikk heller, for den kjøpte jeg før vi skulle se filemn. (Vi så Harry Potter). Saeria: Jepp, det tror jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #3719 Del Skrevet 7. desember 2005 Okei, jeg la meg litt sent i går, men jeg bruker da våkne før halv tolv... Ja, ja, jeg trengte sikkert å sove i nesten ti timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #3720 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Julegaveliste Mamma - under produksjon Pappa - bestilt Min bror - i boks Bestefar - ? Lythande - i boks Kaltyr - bestilt J & M - delvis i boks Kelteren - ble gitt som kombinert jule- og bursdagsgave på forskudd M - fikk kombinert bursdags- og julegave K - fått på forskudd Chickxsy - bestilt Instance - blitt enige om noe lite og symbolsk Pappas venninne - bestilt Exen - ? Endret 7. desember 2005 av lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg