Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Så hadde man inntatt frokosten ved PCen (som vanlig, er kos å spise frokost og dille rundt samtidig), og siden jeg har tenkt meg på årets "ut i butikken og handle"-juleshopping (prøver å ta det meste på nettet) laget jeg meg en real frokost med brød, rømme, kyllingburger med ost og speilegg. Samt adventste til. God og mett er jeg, og bør nok holde ut en god stund.

La meg tidlig i går. Var skikkelig trøtt, og følte meg mutt, så jeg fant ut at å finne senga var en god ting. Har dermed fått rundt ti timer med skikkelig søvn i natt, og det er bare superdeilig!

Nå skal jeg hoppe i dusjen, sånn at håret mitt blir tørt til jeg stikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen min kjære venn :klem:

Den frokosten din hørtes deilig ut, jeg har bare spist litt gårsgammelt potetgull, jeg....... :forvirret::ler:

Skal snart jage en viss mann opp av dyna, her skal det vaskes ned lillemann-rom idag! *bestemt*

Nå er det ikke så lenge til vi skal ha julebord heller, jeg gleder meg, syns det er så koselig når vi er samlet alle sju :)

Krysser fingre for jobb :hoppe:

Ha en fin søndag, stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir koselig med julebord! Forhåpentlig har jeg penger til å spise da også. *krysse fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaveliste

Mamma - under produksjon

Pappa - skal lages

Min bror - bestilt

Bestefar - ?

Lythande - i boks

Kaltyr - bestilt

J - ?

Kelteren - ble gitt som kombinert jule- og bursdagsgave på forskudd

M - fikk kombinert bursdags- og julegave

K - fått på forskudd

Chickxsy - ?

Instance - skal lages

Opplevelsesgaver kan liksom ikke pakkes inn og legges under treet... ;)

Endret av lunacia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskeliste

Jobb og bolig i Storbritannia

Støvsuger

Ting som kan konsumeres (gjerne hjemmelagede)

Penger

Jeg ønsker meg faktisk ikke ting i år. Har alt for mange ting fra før. Bøker er i og for seg fint, men jeg trenger strengt tatt ikke flere, jeg låner jo på biblioteket. ;)

Endret av lunacia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink og flink. Har fått handlet én gave i dag... Men årsaken kan vi ta på PM eller MSN, hvis du vil, Saeria. *klemmepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde skrevet innlegg om morgenen min, men så fikk jeg plutselig masse å gjøre, jeg ble logget ut, og det forsvant... Ja, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenen i går var helt grei. Gløgg og pepperkaker på personalrommet var nok plusset som dro den opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg ute med Chickxsy, Kahvi og Nininqui for å se sesongfinalen av "Heia Tufte!" Det var koselig. Puben vi var på var nesten tom (nesten heldigvis, sier nå jeg), og vi satt i et hjørne med TVen for oss selv. :) Koste oss veldig.

Minus: Jeg hadde nesten ikke snakket med Kelteren på flere dager, og selvsagt kom han online kort tid før jeg skulle stikke til byen. Det var med tungt hjerte jeg måtte si ha det til ham, for det var så godt å snakke med ham. Har hatt småsamtaler innimellom, bl. a. kom han så kjapt han kunne på MSN etter å ha fått tekstmelding fra meg på søndag. Han er verdens beste venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...