Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

God formiddag, Arkana!

Men, da sier jeg takk for nå, og så sees vi i kveld eller noe. Vi skal til Bestemor, før jeg stikker til Popelka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos deg hos Popelka! Synes du er kjempeflink til og ta bilder! Hyggelig og taste med deg på MSN. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var koselig hos Popelka! Hun er så hyggelig! Og T er også utrolig koselig! Og så ble jeg så glad for alle komplimentene jeg fikk for bildet jeg gav dem. :) I morgen reiser de til Jamaica. Tror jeg skal lure meg med i kofferten. ;)

Eller kanskje ikke, jeg drar jo på Quart i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heia Lunacia. Måtte jo titte innom dagboka di også. Det er jo så mange fine dagbøker her. Morro og lese om alt og ingenting som folk driver med :) Kjempe fin er den.

God tur til Quarten. Skal sende fint vær til deg jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, sånn pass er dyrt. Jeg kjøpte for lenge siden. Jeg skal sammen med en venninne som er kristiansander, og bor hos henne. Det kommer til å bli stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg får komme i gang med pakkinga. Så får jeg heller henge her på KG når jeg er ferdigpakket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg en bytur i morgen, men blir vel umulig med strømmen av mennesker som skal/er på quart :wink:

Kos deg med pakkingen du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, takk.

Jeg tar siste del av pakkinga i morgen. Toget går fra Oslo S kl 15.10. Innen den tid må jeg få skaffet meg batterier til diskmannen min. Satser nok på buss til byen, det er så mye tull med banen for tiden. Det må jeg sjekke ut i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke helt sikker enda, men i hvert fall Morrisey, Pixies og My Dying Bride. Og kanskje Glusifer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...