Bokalven Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #3461 Del Skrevet 14. oktober 2005 Gotham Nights i kveld, juhu! I kommer og skal bli til i morgen. Skal møte henne i byen etter jobb. Yay! Det ser bombet ut hos meg. Har ikke hatt serlig tid til rydding. Selv om jeg var hjemme mandag og tirsdag ettermiddag og kveld, fikk jeg ikke ryddet pga. sterk hodepine. I hvert fall ikke noe serlig. Ryddet litt etter at jeg kom hjem fra rollespilling i går, men det var nærmest en dråpe i havet. I får bare overleve det... I morgen er det nattscrapp. Apropos, må snakke med Chickxsy om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. oktober 2005 #3462 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ha en herlig helg, vennen *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #3463 Del Skrevet 14. oktober 2005 Takk MrsL! *klem* Nå er I her! Yaaaay! Viiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. oktober 2005 #3464 Del Skrevet 14. oktober 2005 *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 16. oktober 2005 #3465 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har det faktisk ganske bra nå, jeg trives bare ikke i Bærum. Jeg er rett og slett ikke vant til at folk kjører forbi i bil, ruller ned vinduet og roper etter deg. Har opplevd det to-tre ganger etter at jeg flyttet hit, enda jeg ikke har bodd her så lenge. ← I all verden Er det mulig??? Hva går av sånne folk. Kjenner at alle fordommer og pigger kommer fram nå. Godt du ikke har planer om å slå deg ned der på ordentlig da. Skottland høres veldig spennende ut. Og det der med venner...... Jeg har også hatt noen aha-opplevelser med det i det siste. Jeg har valgt å holde veldig godt på de som virkelig er venner og heller prøvd å søke nye kontakter, utforske nye muligheter, men jeg skjønner det er leit å oppdage at folk ikke bryr seg. Men vi her inne bryr oss da *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. oktober 2005 #3466 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) *klem* Endret 16. oktober 2005 av Popelka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #3467 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) I all verden Er det mulig??? Hva går av sånne folk. Kjenner at alle fordommer og pigger kommer fram nå. Godt du ikke har planer om å slå deg ned der på ordentlig da. Skottland høres veldig spennende ut. ← Skottland er bra. Der trives jeg veldig godt! Har venner der og sånn. Ja, jeg vet ikke hva det er med sånne folk. De er sikkert veldig usikre på seg selv... Eller så er de kanskje bare dumme. Uansett, ekkelt er det jo. Og det der med venner...... Jeg har også hatt noen aha-opplevelser med det i det siste. Jeg har valgt å holde veldig godt på de som virkelig er venner og heller prøvd å søke nye kontakter, utforske nye muligheter, men jeg skjønner det er leit å oppdage at folk ikke bryr seg. ← Ja, jeg vet jo at jeg har venner, men når folk ikke en gang bryr seg om å gi beskjed, da... *riste på hodet* Jeg krever jo ingen utredning på hvorfor folk ikke kan komme, det holder lenge med en "Jeg kan desverre ikke komme." el. l. Hvorfor er ikke min sak. Men vi her inne bryr oss da *klem* ← Takk! *klem* *klem* ← *klem* Endret 17. oktober 2005 av lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. oktober 2005 #3468 Del Skrevet 17. oktober 2005 Høres spennende ut å flytte til Skottland. Håper du finner jobb der snart da. Når er bursdagen din forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2005 #3469 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hei godklump vennen min *bare innom for å si at jeg leser innimellom, selvom jeg ikke alltid gir lyd fra meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter #3470 Del Skrevet 18. oktober 2005 Høres spennende ut å flytte til Skottland. Håper du finner jobb der snart da. ← Jeg starter vel å lete etter jobb om et års tid, tenker jeg. Hei godklump vennen min *bare innom for å si at jeg leser innimellom, selvom jeg ikke alltid gir lyd fra meg* ← *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. oktober 2005 #3471 Del Skrevet 19. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. oktober 2005 #3472 Del Skrevet 21. oktober 2005 *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. oktober 2005 #3473 Del Skrevet 22. oktober 2005 *klem* Er alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2005 #3474 Del Skrevet 23. oktober 2005 Heisann! Oi, Skottland, ja! Dert blir spanande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #3475 Del Skrevet 23. oktober 2005 ← *klemme* *klem* ← *klem* til deg også! *klem* Er alt bra? ← Ja, har det egentlig bra for tiden. *klem* Heisann! Oi, Skottland, ja! Dert blir spanande ← Helst Skottland, i hvert fall. Eventuelt er ikke London-området eller deromkring uaktuelt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #3476 Del Skrevet 23. oktober 2005 Negative ting i hverdagen: Er kjempeforkjølet. Det har snødd i går og i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. oktober 2005 #3477 Del Skrevet 23. oktober 2005 God bedring, vennen. *klemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 23. oktober 2005 #3478 Del Skrevet 23. oktober 2005 *kose* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #3479 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Det har snødd masse i dag. Snødde i helgen også, men i dag - fytte rakker'n. Også I DAG. *surmule* Men... Ute og spiste med Chickxsy. Det var bra. Og masse post i postkassa! Ellers trenger hodet mitt litt opprydding... Endret 25. oktober 2005 av lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. oktober 2005 #3480 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei paa deg! Tror du kommer til aa trives i Skottland naar den dagen kommer! Naar vaeret er straalende og vinden blaaser friskt er det nydelig her! Litt billgere enn Baerum, ogsaa! Men jeg synes ikke synd paa deg selv om det snoer, altsaa. Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg