Gjest Bellatrix Skrevet 14. september 2005 #3381 Del Skrevet 14. september 2005 Godt å se deg! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. september 2005 Forfatter #3382 Del Skrevet 14. september 2005 Godt å se deg! *klem* ← Deg også! *klemmetilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. september 2005 Forfatter #3383 Del Skrevet 14. september 2005 I morgen begynner jeg i ny jobb. Både gruer og gleder meg. Skal bli fint å jobbe fast som bibliotekar. Det føles veldig deilig. Ellers håper jeg på bedring i biblioteklivet, nå såm Norge har et betraktelig rødere styre. (Okei, ikke helt enda, men snart...) Ser hvordan det har gått med et borgerlig... *grøsse* Men, det er nok politikksnakk, skulle jo ikke diskutere politikk her! Hadde siste dag på SKD i dag. Hadde med kake og greier. Og de er så søte! Fikk gave av SKD-kollegaer: Pent smykkesett! Ble helt målløs, jeg! Har jo ikke vært der så lenge. Og så hadde bibliotekaren laget kort til meg. Guri, de var så søte! *snufselitt* Kommer til å savne kollegaene mine der, tror jeg... Fikk en flaske rødvin fra vikarbyrået også. Superkoselig! Hadde nesten et lite kalas... Sjokoladekake, kaffe/te og masse folk. Tror alle koste seg også. Men nå er det sent, og selv om jeg kan sove til klokka over sju i morgen, må jeg komme meg i seng! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. september 2005 #3384 Del Skrevet 14. september 2005 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. september 2005 #3385 Del Skrevet 14. september 2005 natta. Sov godt da. Du er nå lagret på msn, så vi prates etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 15. september 2005 #3386 Del Skrevet 15. september 2005 I dag er det første dag i ny jobb. Så spennende! Håper du vil trives, og finner deg tilrette etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. september 2005 #3387 Del Skrevet 15. september 2005 Lykke til med første dag i ny jobb i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 15. september 2005 #3388 Del Skrevet 15. september 2005 Ny jobb og alltingen! He rhar det skjedd ting altså! *vil treffe lunacia også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
instance Skrevet 15. september 2005 #3389 Del Skrevet 15. september 2005 Lykke til i dag! *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. september 2005 #3390 Del Skrevet 15. september 2005 Lykke til i ny jobb *klemme på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. september 2005 Forfatter #3391 Del Skrevet 15. september 2005 At det ikke hadde vært en bibliotekar på skolen på noen måneder var merkbart. Kom til et kaos uten like. Det lå bøker OVERALT. Fikk ryddet en del, og fortsatter med det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 15. september 2005 #3392 Del Skrevet 15. september 2005 Der fikk jeg sporet deg opp, ja. Ville bare gi deg en skikkelig for koselige innlegg i dagboka mi! Skal lese mer i denne senere. -Og gratulerer med ny jobb!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 16. september 2005 #3393 Del Skrevet 16. september 2005 Håper du trives i den nye jobben vennen. Skal bli godt å se deg i morgen. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #3394 Del Skrevet 16. september 2005 Godt å høre at du får ordna opp litt på skulebiblioteket vennen!!! Likte særleg godt det du spurte om ang. nynorsk-bøkene! Blir det ei ordning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. september 2005 #3395 Del Skrevet 17. september 2005 Hei! Og tillukke med nyjobben! Går det fint med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2005 #3396 Del Skrevet 17. september 2005 Hei, vennen. Håper du trives i nye jobben. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 17. september 2005 #3397 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg kommer nok og hilser på deg uti oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. september 2005 Forfatter #3398 Del Skrevet 18. september 2005 Der fikk jeg sporet deg opp, ja. Ville bare gi deg en skikkelig for koselige innlegg i dagboka mi! Skal lese mer i denne senere. -Og gratulerer med ny jobb!!!! ← Takk! Synes det er gøy å lese om ei som liker sorte brudekjoler. Det er ikke så mange av oss... Håper du trives i den nye jobben vennen. Skal bli godt å se deg i morgen. *klem* ← Blir spennende å se hvordan det går fremover. Det er litt rart enda, synes jeg. Men jeg har jo bare jobbet i to dager. Mye nytt! Gleder meg til i kveld! *klem* Godt å høre at du får ordna opp litt på skulebiblioteket vennen!!! Likte særleg godt det du spurte om ang. nynorsk-bøkene! Blir det ei ordning? ← Jeg regner med at det er jeg som bestemmer når det gjelder biblioteket. Så, det blir definitivt en ordning etterhvert. Jeg snakket med en tidligere klassevenninne på fest på fredag (hvor alle var bibliotekarer eller litteraturvitere, hehe), og hun ble rimelig sjokkert. Hun er nemlig nynorskmenneske. Hei! Og tillukke med nyjobben! Går det fint med deg? ← Ikke så verst. Driver og jobber med å bli kvitt en gryende forkjølelse. Hei, vennen. Håper du trives i nye jobben. *klem* ← Takk! *klem* Jeg kommer nok og hilser på deg uti oktober ← Kult! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. september 2005 #3399 Del Skrevet 18. september 2005 *sende bli-frisk-vibbar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. september 2005 Forfatter #3400 Del Skrevet 18. september 2005 *sende bli-frisk-vibbar* ← Takk! Tror faktisk de virker! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg