Bokalven Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #321 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg ELSKER kirkegårder! OK, da vet jeg om enda et sted jeg skal ta deg med: Vår Frelsers Gravlund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 3. juli 2004 #322 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg liker kirkegårder, men har store problemer med kirker, og spesielt det religionen (kristendommen, siden den er det jeg er oppvokst med) står for, som ser ut til å gå på tvers med alle eller i hvertfall mange av mine oppfatninger... Blir aldri noe kirkebryllup på denne jenta, jeg skal fighte til siste skanse for å unngå det (og bryllup blir det nok) God natt, forresten, du fritenkende sjel. Jeg digger slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juli 2004 #323 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg ELSKER kirkegårder! OK' date=' da vet jeg om enda et sted jeg skal ta deg med: Vår Frelsers Gravlund![/quote'] Det hadde vært kos. Jeg synes de gamle gravstenene, med mose og sånn på er så fine. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #324 Del Skrevet 3. juli 2004 Ethereal: Jeg regner meg selv for å være ganske religiøs, men jeg er ikke kristen. Saeria: VFG er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 3. juli 2004 #325 Del Skrevet 3. juli 2004 Religion er så mye mer enn konvensjoner og tolkninger... dét er det jeg har problemer med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #326 Del Skrevet 3. juli 2004 Men nå begynner klokka å bli mange, og jeg har mye fore meg i morgen. Skal besøke Bestemor (dvs. lunaciamannens bestemor) og så skal jeg til Popelka for å hjelpe henne og familien hennes med grillfesten de skal ha. Litt skummelt med så mange fremmede, men sikkert koselig også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #327 Del Skrevet 3. juli 2004 Religion er så mye mer enn konvensjoner og tolkninger... dét er det jeg har problemer med... Og så er det så mange forskjellige religioner! Jeg må alltid komme med hjertesukk når noen sitter likhetstegn mellom religion og kristendom, siden min egen religion er så veldig, veldig forskjellig fra kristendommen. Men en eventuell religionsdebatt får jeg ta en annen gang, nå skal jeg sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #328 Del Skrevet 4. juli 2004 God morgen! Grått her i dag. Håper det blir litt sol utover dagen, siden Popelka skal ha grillfest og greier. Gleder meg til å se henne igjen, fortelle henne hvor nydelig hun var i går og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #329 Del Skrevet 4. juli 2004 Nå tror jeg kanskje det lysner opp litt her. Bra! Nå skal jeg gå og mekke meg litt frokost, og så skal jeg ta meg en dusj og finne ut hva jeg skal ha på meg hos Popelka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juli 2004 #330 Del Skrevet 4. juli 2004 Morn, vennen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #331 Del Skrevet 4. juli 2004 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #332 Del Skrevet 4. juli 2004 Hei hei, Saeria! Men du er ikke på MSN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #333 Del Skrevet 4. juli 2004 God morgen, Mylian? God formiddag, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #334 Del Skrevet 4. juli 2004 God morgen' date=' Mylian? God formiddag, kanskje? [/quote'] Ja, er vel formiddag nå. men føles ut som om jeg nettopp har våknet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #335 Del Skrevet 4. juli 2004 Syvsover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #336 Del Skrevet 4. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #337 Del Skrevet 4. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juli 2004 #338 Del Skrevet 4. juli 2004 Null MSN i dag. Er american chopper day på discovery. Jeg er sofagris i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #339 Del Skrevet 4. juli 2004 Kjiping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. juli 2004 #340 Del Skrevet 4. juli 2004 God morgen lunacia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg