Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trur det er inne på kontrollpanelet. Det er iallefall der eg har gjort det. Vidare derifrå gjekk eg innpå "Vis emner" under "abonnement". Der kan du velja kor ofte du skal få e-postvarsling, om du skal ha i det heile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*trøste* Skjønner godt at du savner de stedene du hadde et forhold til. Det gjelder vel kanskje særlig rundt høytidene dine. :tristbla: Håper du finner noen nye fine steder som du blir glad i.

Høytidene feires, det er mer på daglig basis. Det å kunne ta seg 10-15 minutter og bare jorde ute i skogen, med freden som er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke får mail om svar i dagboka så må du inn ett sted jeg ikke husker hvor er og endre på e-postinnstillngene dine i tråden

Jeg har faktisk gjort det! Det gjorde jeg med én gang. Noe jeg derimot får er hundre e-mails på andre tråder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Prøver å skru bord her. Men har jeg skrutrekker? Hum...

Dessuten følger jeg med på valget. Har selvsagt stemt rødt, de blå driver desverre begredelig bibliotekspolitikk. Og det er jo noe som opptar eg. Masse annet som spiller inn også. Betaler gladelig skatt når jeg vet at det koster å drive et land. Tross alt, skattepengene går bl. a. til lønna mi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*gjesp*

Regjeringsskifte, hurra! Men det skremmer meg at FrP har gjort det så bra. Er det virkelig så mange griske nordmenn? Mye vil ha mer, heter det, sant nok...

Jeg har forresten laget meg ny hjemmeside mens jeg har vært uten nett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin side!!!!! :) (Frp sin framgang er frykteleg skremmande ja.... Er ok mange uvitande, egoistiske og "dumme" nordmenn som har stemt dei fram ja... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har forresten laget meg ny hjemmeside mens jeg har vært uten nett...

Kjempefin hjemmeside lunacia. Godt å være tilbake på nett?

Jeg mister min nettforbindelse hjemme snart for han gamlegubben min flytter linja til sin nye kåk. Så da blir jeg nok uten i en overgangsperiode. Gruer meg til det, har på jobb da, men det blir ikke det samme.

Fint å ha deg tilbake her da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin hjemmeside lunacia.  Godt å være tilbake på nett?

Ubeskrivelig deilig!

Jeg mister min nettforbindelse hjemme snart for han gamlegubben min flytter linja til sin nye kåk.  Så da blir jeg nok uten i en overgangsperiode.  Gruer meg til det, har på jobb da, men det blir ikke det samme.

Fint å ha deg tilbake her da.  :klem:

Kommer til å savne deg! Har jo savnet dere mens jeg har vært borte... *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...