Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å fysj for en ekling!!

luna, jeg er glad for at dere skilles som venner. Og Romagjengen kommer gjerne på middag og te..............!!!!!

Ja! Må få til at dere kommer på middag! (Hvis dere tør spise maten min, da... ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytting er et ork ja! Men du verden så deilig når det er over. Spennende å finne sted til alt og se hvordan alt faller på plass og blir akkurat slik en ønsker det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen planer om å ta noe mer i dag, nei, Fighter. Eksen kjører et lass til, men jeg blir her i Oslo i mens. Og siden han reiser bort i helgen, så blir jeg nok her og pakker en god del han kan ta siden. Vi får ta litt etter hvert...

Arkana: Og enda bedre hadde det vært hvis jeg hadde eid... *sukk* Men sånn ståe er nå, får jeg ikke noe lån. Må ha fast jobb først, er jeg redd. Må huske å fikse jobbsøknaden jeg har skrevet, slik at jeg får sendt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jobb får du snart! Innen et år tipper jeg du bor i egeneid leilighet. Du er engasjert og har viljestyrke, dette kommer til å gå bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har jobb... Men det er kun vikariat. Jeg har aldri hatt fast jobb. :( Og det er fast jobb jeg ønsker meg. Men det er ikke så mange av dem, og mange om beinet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet. Broren min strever med det samme. Han har vært arbeidsledig et år, kun hatt vikariater her og der (gjennom et vikarbyrå). Problemet er at alle ønsker en med erfaring (han er nyutdannet), men ingen arbeidsgivere er villige til å gi erfaring. :roll: Han startet et firma med en venn for et par år siden, så han pusler jo med det, men samtidig vil det ikke gi ham noen inntekt på flere år. Kjedelige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Ja! Må få til at dere kommer på middag! (Hvis dere tør spise maten min, da... ;))

Ingen fare, jeg har bare med meg ferdigstekte pølser på innerlomma som jeg blander i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tex:

Ikke sikkert du klarer å blande i pølser. Dessuten tror jeg kanskje det vil smake fælt med pølser i...

Husker jeg lagde en vegetarrett som en kompis jeg hadde spiste. Han merket ikke at det ikke var kjøtt i en gang. *flire* Ellers har jeg fått kommentarer som "Hvis du hadde vært kokken min, kunne jeg ha vært vegetarianer!" ;)

Arkana:

Fordelen med Xtra er at de gjerne har lange oppdrag. Mitt er fra 21. juni og ut året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Har søkt på stilling som skolebibliotekar. Væ!

Weeee!!!

*krysser fingra*

Husker jeg fikk servert vegetarpizza engang, kald og med broccoli på...... :kvalm:

Regner med at maten din er mye bedre!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skolebibliotek er ikke akkurat øverst på ønskelista, for å si det sånn, men bedre enn ingenting. Spesielt siden jobben er fast, og den jeg har nå bare varer ut året.

~*~

Jeg er møkklei av...

...å pakke

...av at folk spør meg om hvordan jeg føler meg

...av at folk spør meg om bruddet

...av at folk antar at bruddet var skikkelig dramatisk

...av at folk forventer seg at jeg har behov for å prate om det

...av at folk tror det er en glede å skaffe seg ny bolig (for meg er det en sorg å flytte fra leiligheten jeg er så glad i)

Nå vil jeg bare komme meg i orden og få flyttet inn på ordentlig, bo for meg selv og bare tenke på meg selv.

Mulig PCen pakkes og flyttes i dag. Skal ikke se bort i fra at jeg da blir uten Internett for en tid.

Endret av lunacia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...