anonyma Skrevet 2. august 2005 #3241 Del Skrevet 2. august 2005 Du er alveprinsessen vår uansett du. Godt å høre at ting ordner seg med leilighet og flytting. Jo fortere du kommer i gang med ditt eget, jo bedre. Bare si fra om du trenger noe hjelp til noe. Står på farten til å reise på ferie igjen, prøver å pakke, men det er ikke alltid like lett, sukk................ Masse fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. august 2005 #3242 Del Skrevet 2. august 2005 Så trist med bruddet! Det tok visst litt tid før jeg fikk med meg det...sorry! Men bra dere ikke er uvenner, og at du har funnet deg et sted å bo! Neste gang jeg er hjemme hos foreldrene mine får vi ta oss en kaffe/te på Bekkestuene eller den andre lille kafeen. Lykke til med flytting! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. august 2005 Forfatter #3243 Del Skrevet 2. august 2005 anonyma: Takk! (Har forresten mistet dagboken din, har du den fortsatt?) Popelka: Du må komme på besøk og drikke te hos meg! Kan lage en hel kanne full! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2005 #3244 Del Skrevet 3. august 2005 *lei seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. august 2005 Forfatter #3245 Del Skrevet 3. august 2005 Var forferdelig trøtt på jobben i dag. Da er det ikke festlig å skulle lese korrektur. Ja, ja, en del sider fikk jeg da lest. Og så la jeg inn en bunke bøker. Alt-i-alt en helt grei dag på jobb. Eksen er ikke hjemme akkurat nå, men jeg lager noe middag. Får pakke videre i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. august 2005 #3246 Del Skrevet 3. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. august 2005 #3247 Del Skrevet 3. august 2005 Hørtes ut som ein grei dag på jobb likevel. Sjølv om du var litt trøytt. Håpar kvelden din vert god! Nærmar du deg ferdig med pakkinga eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. august 2005 Forfatter #3248 Del Skrevet 3. august 2005 Nå har vi bestilt hvitevarer til meg. Eksen betaler ny vaskemaskin til meg, og han får min. Så da blir det kombinert vaskemaskin og tørketrommel! Disse har vi bestilt til meg: Vaske- og tørkemaskin Oppvaskmaskin Komfyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. august 2005 Forfatter #3249 Del Skrevet 3. august 2005 Hørtes ut som ein grei dag på jobb likevel. Sjølv om du var litt trøytt. Håpar kvelden din vert god! Nærmar du deg ferdig med pakkinga eller? ← Ikke på langt nær! Har så mange TING! Spesielt bøker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. august 2005 #3250 Del Skrevet 3. august 2005 *klem til min søte lunacia* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. august 2005 Forfatter #3251 Del Skrevet 3. august 2005 MrsL: *klemmepå* Driver og pakker CDer. Jeg har mer Tori enn det jeg husket! :-o :-D Når jeg kommer meg i orden skal CDene sorteres alfabetisk. Bøkene, derimot skal samles etter emner og forfattere. Sa noen bibliotekar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. august 2005 #3252 Del Skrevet 3. august 2005 Bra med system i tingene. Lettere å finne fram til det man vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. august 2005 #3253 Del Skrevet 3. august 2005 Håpre ingen kommer og vil leke DJ på en hjemmefest hos deg da *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2005 #3254 Del Skrevet 3. august 2005 Tenker på deg mange ganger i løpet av dagen. Håper dere kan skilles som venner, uten at det blir noe krangling............... Hvis du vil ha en klem, har jeg en her ----> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. august 2005 Forfatter #3255 Del Skrevet 3. august 2005 Håpre ingen kommer og vil leke DJ på en hjemmefest hos deg da *ler* ← Hjemmefest? Det tviler jeg på at jeg skal ha... For det første er det et godt stykke fra byen jeg bor, så folk vil neppe reise dit ut, dessuten leier jeg i etasjen under husverten min, så det er generelt lite fristende. Inviterer gjerne på middag og te, men fest? Nei takk. Og CDene min er MINE. Liker ikke at andre rører dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. august 2005 Forfatter #3256 Del Skrevet 3. august 2005 Tenker på deg mange ganger i løpet av dagen. Håper dere kan skilles som venner, uten at det blir noe krangling............... ← Vi er venner, vi. Har blitt enige om dette sammen. Klart det er trist, vi har jo vært sammen i mange år, men vi har vokst fra hverandre. Men, hater å flytte. Det er så slitsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 3. august 2005 #3257 Del Skrevet 3. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. august 2005 #3258 Del Skrevet 3. august 2005 Denne var på verandaen vår i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2005 #3259 Del Skrevet 4. august 2005 Å fysj for en ekling!! luna, jeg er glad for at dere skilles som venner. Og Romagjengen kommer gjerne på middag og te..............!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 4. august 2005 #3260 Del Skrevet 4. august 2005 Denne var på verandaen vår i sommer. ← Den var da søt, og så lenge den var på verandaen gjorde den ingen skade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg