Arkana Skrevet 28. juli 2005 #3221 Del Skrevet 28. juli 2005 Tenker på deg! Håper du finner deg en kjempeflott leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. juli 2005 #3222 Del Skrevet 28. juli 2005 Krysser fingrene for leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. juli 2005 #3223 Del Skrevet 29. juli 2005 Hvordan går det med deg? Tenker på deg. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. juli 2005 #3224 Del Skrevet 29. juli 2005 Innom med ein *klem* Går det bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. juli 2005 Forfatter #3225 Del Skrevet 30. juli 2005 Merkelig - får ikke e-postmeldinger på denne tråden. ~*~ Takk, jenter. ~*~ Var på visning i dag. En leilighet på 47 kvadratmeter, med stue, bad, kjøkken og soverom. Og jeg fikk den! Starter så smått med flytting i morgen. Det er en lettelse å ha funnet sted å bo, men jeg klarer liksom ikke kjenne noen glede ved det. Gruer meg til å bo helt alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. juli 2005 #3226 Del Skrevet 30. juli 2005 Huff! Her har jeg ikke vært på en stund. Nå skjønner jeg hvorfor du ikke er i festhumør. Trist å lese om bruddet. Bra du har funnet deg ny leilighet og at du har gode venner som tar vare på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 31. juli 2005 #3227 Del Skrevet 31. juli 2005 Så leit å høre om bruddet! Det kom så brått på. Ja, for meg i hvert fall, som bare kjenner deg via denne dagboken. (Og det er jo forståelig at man ikke legger ut om alt som skjer i en sånn offentlig dagbok.) Stor og god trøsteklem fra Xavia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. juli 2005 #3228 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Merkelig - får ikke e-postmeldinger på denne tråden. ~*~ Eg får berre ei e-postmeling i ny og ne på denne, medan på andre får eg kvar gong det er lagt inn ei ny melding.. Litt irriterande når postkassen min blir fyllt til randa pga emner som er veldig populære... Var på visning i dag. En leilighet på 47 kvadratmeter, med stue, bad, kjøkken og soverom. Og jeg fikk den! Starter så smått med flytting i morgen. Det er en lettelse å ha funnet sted å bo, men jeg klarer liksom ikke kjenne noen glede ved det. Gruer meg til å bo helt alene... ← Gratulerar sååååå masse med eigen leilighet! - Det går sikkert kjempefint å bu åleine (Kanskje du burde hatt deg* ein katt....?) (endra skrivefeil) Endret 31. juli 2005 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. juli 2005 #3229 Del Skrevet 31. juli 2005 Gratulerer med egen leilighet! Tenk å kunne innrede helt etter egen smak, uten å ta hensyn til noen som helst! Du skal se du klarer å glede deg over det etterhvert, ta tiden til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 31. juli 2005 #3230 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Det er bra du har fått deg et sted å bo da vennen. Endret 31. juli 2005 av Lythande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. juli 2005 #3231 Del Skrevet 31. juli 2005 Så bra at du har funnet en plass å bo. Det går nok bedre etterhvert skal du se. Selv om jeg skjønner det ikke er noen trøst i de ordene akkurat nå. Håper du kan glede deg over den nye leiligheten så smått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2005 #3232 Del Skrevet 31. juli 2005 Men hva er det jeg ser....? Kjære gode vennen min, i alle dager........ Så trist!! Det finnes ikke ord, bare klemmer......................................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #3233 Del Skrevet 31. juli 2005 Takk, jenter! Setter stor pris på trøstende ord og klemmer! Sassi kommer om en times tid. Hun skal hjelpe meg litt. Hun kan ikke bære noe serlig, men hun har bil. Skal flytte noen bøker. Og så tar jeg med en eføy jeg skal ha utenfor, sånn at det blir litt mer meg. H kommer hjem fra ferie i dag. Får høre med ham om jeg får lånt penger til gardinstoff og komfyr. Tror jeg skal invistere i oppvaskmaskin også. Og så trenger jeg nok et bord, og kanskje bokhyller. Miff. Og så jeg som er så hjemme her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2005 #3234 Del Skrevet 31. juli 2005 :klø: hvorfor står det alveprinsesse over firkantene dine...? Du får si ifra om det er noe jeg kan gjøre for deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #3235 Del Skrevet 31. juli 2005 Takk, Tex. Jeg er heldig, kommer til å få masse hjelp fra eksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #3236 Del Skrevet 31. juli 2005 Søren, de oppdaget at jeg hadde Alveprinsesse. *snufse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 31. juli 2005 #3237 Del Skrevet 31. juli 2005 Du er vel en Alveprinsesse uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
instance Skrevet 1. august 2005 #3238 Del Skrevet 1. august 2005 Hei vennen! Bare innom såvidt før jeg må løpe igjen. Har vært uten nettïlgang en stund nå, så det har ikke blitt mye oppdateringer her fra min side. Reiser hjem til foreldrene mine på ferie i morgen, skal prøve å få kommet innom her litt da. Glad i deg vennen, det kommer til å ordne seg til slutt. Selv om det er jævlig nå... Jeg er glad for at du har funnet deg leilighet, og at dere er venner, slik at flyttingen blir litt lettere. Vet hva du går igjennom, det er ikke noe gøy! Ringer deg når jeg kommer oppover til opphavet! *klemmemassepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2005 #3239 Del Skrevet 1. august 2005 Søren, de oppdaget at jeg hadde Alveprinsesse. *snufse* ← Min feil.............. Men du kan bli supermedlem og være alveprinsesse når Hege kommer fra ferie Og så er du jo Romaprinsesse................................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. august 2005 Forfatter #3240 Del Skrevet 2. august 2005 Tex: Slemma! :-P Har ingen planer om å bli supermedlem. Synes jeg ikke får tilbake noe jeg strengt tatt trenger (blog har jeg fra før, helt gratis, bilder kan jeg laste opp i webalbumet mitt, som jeg faktisk betaler for, osv). Pluss, vil ikke ha slike stygge kryss, liker de pene firkantene. Det er mer estetisk. *løpe til bussen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg