Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Denne helgen har bare løpt av gårde! Torikonsert på torsdag, scrappetreff på fredag, besøk av Kaltyr nesten hele lørdag (var til i dag), og så på besøk hos B med middag og studievenner i dag. Ikke mye tid foran PCen.

Er fortsatt litt bakfull etter i går, men skal vaske opp litt, spise pittelitt og så legge meg og lese, tenker jeg.

Plan for morgendagen (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen):

- trene

- scanne og sende Diva-LOer

- skrive jobbsøknader

- rydde litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter nå og jobber med en artikkel om Toris konsert for Little Blue World. Har fått beskjed om at jeg skal skrive ca 700 ord til starten av juli. Har ca 330 ord så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hadde man vært på trening. Det var veldig tungt i dag, men klarte å gjennomføre en økt på én time.

Fikk resultatet av én eksamen og en mappeeksamen i dag. Bestod, heldigvis. Venter nå på resultatet av siste eksamen, og den kommer vel på onsdag. Blir spennende å se hvordan den ender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle liksom stå opp klokka åtte i dag. Sånn gikk det ikke. Kom meg ikke opp før nærmere halv ni! Og frem til nå har jeg bare dillet. *sparke seg selv bak* Får komme meg på trening sporenstreks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg ikke opp før 0945, og jeg er kjempe trøtt - ser frem til å kunne sove lenge uten å måtte lese til eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at det kanskje er jobb i sikte. Hvis alt går som det skal kan det hende jeg starter allerede i morgen. Men, det gjenstår å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da ser det ut til at det kanskje er jobb i sikte. Hvis alt går som det skal kan det hende jeg starter allerede i morgen. Men' date=' det gjenstår å se...[/quote']

Spennende! Hva slags jobb er det? Som bibliotekar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...