Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Gjest Svimle
Skrevet

*ramle inn med et par grytelokk og leker korps*

Leste du ville ha litt leven i dagboka di :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wohooo! Så kjekt med intervju! Masse, masse lykke til imorgen...

:vinke:

Skrevet

Hei på deg :hoppe:

En liten hilsen fra en bibliotek-"boer". Er du ferdig bibliotekar nå??? Fått jobb??

Du skulle bli med når enkelte herfra har tenkt seg til Kongsberg under jazzen,- så kunne du se det fine biblioteket vårt :sjarmor:

Klemz :klem:

Skrevet

Misunnelig på deg som har vært på bikuben i dag. Var det koselig på mandag?

Skal ikke jobbe på Strømmen enda likevel, men har fast jobb da. Kanskje like greit for lommeboka :):wink:

Skrevet

Koseleg med hobbyblogg! :)

Lykke til med intervju!

Skrevet

Masse, masse lykke til! Jeg skal tenke masse på deg, og krysse fingre og tær. ;)

*klem*

Skrevet

Takk, jenter! Samtalen jeg skal på i dag blir nok ganske grei - det er jo vikarbyrå. Så får man se hva som skjer.

I går sydde jeg en pompadour! Bilde finnes i hobbybloggen min.

I dag blir en travel dag. Føst samtalen, så skal jeg på skolen og fikse noen ting, før jeg møter I på formiddagen. Vi skal på Tori Amos-konsert i dag! *hoppe* Gleder meg masse! Kjenner veldig mange som skal dit, blir spennende å se om man støter på alle. ;)

Skrevet

Så flink du er :-) Jeg skulle forresten ha scrappet ferdig et helt album i morgengave til sambo. Nå er det bare en måned igjen til bryllupet, og jeg har fortsatt bare så vidt begynt på den første siden... :oops:

Gjest Gjesta
Skrevet

God morgen :) Håper alt går bra på intervju, og at de har en flott jobb til deg.

Skrevet

Gratulerer med hobbyblogg!

Ja, det er jo sååå mye mer spennende å skrive i dagbøker enn å lese. :oops:

*snartferiesnartferiesnartferiesnartferiesnartferie*

Skrevet

ÅhgudienbuskjegharsettToriAmos!

*hviiiiiine*

Gjest Anonymous
Skrevet
ÅhgudienbuskjegharsettToriAmos!

*hviiiiiine*

:ler::ler:

Skrevet

Så etter deg, men fant deg ikke. Konserten var utrolig bra! Er SÅ glad for at jeg gikk. Trodde det var utsolgt jeg, så jeg kjøpte billett først i går! :) *lykkelig*

Skrevet

Må ikke tro, må vite! ;)

Jeg går fortsatt rundt i lykkerus...

Skrevet

Lykke til på intervjuet, Lunacia!

Og du trenger ikke bekymre deg - fikk med meg at du var på ferie, er ellers ikke innom hver dag lenger. :wink:

Holder på å dø av stress på jobben akkurat nå - men har i alle fall fått forlenget kontrakten ut juli, og skal på intervju til en fast stilling onsdag!

Så vi får vel ønske hverandre lykke til. :wink:

Sender deg en PM med link til alle bildene fra fotografen, forresten!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...