Lythande Skrevet 3. juni 2005 #3001 Del Skrevet 3. juni 2005 God tur til Skottland i morgen vennen. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #3002 Del Skrevet 3. juni 2005 *gjesp* Jeg r så sliten! Glad jeg har bestemt meg for ikke å gå ut etter avslutningsfesten. Må uansett pakke ferdig. Pakke er kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 3. juni 2005 #3003 Del Skrevet 3. juni 2005 *gjesp* Jeg r så sliten! Glad jeg har bestemt meg for ikke å gå ut etter avslutningsfesten. Må uansett pakke ferdig. Pakke er kjedelig! Jeg pakker også. Kjedelig ja. Også pakker jeg bestandig for mye... God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 3. juni 2005 #3004 Del Skrevet 3. juni 2005 Gratulerer med vel overstått eksamensmas! Håper alt gikk bra,og at du får en KNALL sommerferie nå. Som før nevnt er jeg nysgjerrig av natur, og du høres morsom ut. kaffe en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #3005 Del Skrevet 3. juni 2005 kaffe en dag? Veldig gjerne! Og hvorfor har jeg deg ikke på Trillianen min (dvs AIM/MSN/YAHOO! Messenger/Alt-i-ett-ting)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #3006 Del Skrevet 3. juni 2005 Har jeg husker å pakke alt? Har jeg glemt noe? Har fotoapparat m/ lader, mobillader, britisk sim-kort, bok, pass, billett, lommebok, undertøy, klær, ekstra sko, bok.... Toalettsakene tar jeg i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. juni 2005 #3007 Del Skrevet 3. juni 2005 God tur til Skottland! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #3008 Del Skrevet 3. juni 2005 Takk, jenter! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2005 #3009 Del Skrevet 3. juni 2005 God tur vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 4. juni 2005 #3010 Del Skrevet 4. juni 2005 Og hvorfor har jeg deg ikke på Trillianen min (dvs AIM/MSN/YAHOO! Messenger/Alt-i-ett-ting)? Veit ikke jeg vel! Sender pm ang. det når du kommer hjem. Ha en fin tur, og kos deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juni 2005 Forfatter #3011 Del Skrevet 4. juni 2005 Nå er det ikke lenge til jeg drar. Er småforkjøla. Drikker urtete og spiser C-vitaminer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. juni 2005 #3012 Del Skrevet 4. juni 2005 God ferie :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #3013 Del Skrevet 6. juni 2005 Mandag allerede? Har det bra, selv om jeg er forkjoelet. Var rimelig soerpe i gaar, men foeler meg bedre i dag. Kjedelig aa vaere syk naar man er paa ferie, men, men. I dag har jeg tenkt meg innom biblioteket jeg jobbet paa i fjor. Gleder meg til aa hilse paa folk jeg ikke har sett paa ett aar. :D Vi var en tur innom Borders, en stor bokhandel i naerheten av Edinburgh, i gaar, men de hadde ikke boekene jeg var ute etter, saa jeg skal se etter dem et annet sted i dag. Hvis jeg ikke finner dem der, skal jeg se om jeg kan ta meg en alenetur til Edinburgh en dag og se etter dem der. Mulig jeg drar dit i morgen... Faar se hva som er planene fremover. Jeg vet det er planer om aa dra til Glasgow paa torsdag. Tiden her gaar saa fort! Jeg drar jo hjem paa loerdag. Haaper jeg hoerer fra minst en av jobbene jeg var paa intervju for i loepet av uka. Jeg vil ha jobb! Alle andre er saa sikre paa at jeg faar en jobb, men selv er jeg ikke saa sikker. Det er mange om beinet! Og jeg "konkurrerer" jo om jobbene mot mine studiekammerater. Sa soekerlista paa den ene jeg var paa intervju paa, og det var flere jeg kjente der. Vet om at ei var paa intervju der ogsa, pluss at de sa de hadde innkalt ca 5 til intervju. Det blir spennende aa se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. juni 2005 #3014 Del Skrevet 6. juni 2005 Du får nok jobb, skal du se. Kos deg i Skottland! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. juni 2005 #3015 Del Skrevet 6. juni 2005 Krysser fingrene for at du får jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2005 #3016 Del Skrevet 6. juni 2005 Koooos deg i Skottland!!!! Kryssar fingrane for at du får jobb!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2005 #3017 Del Skrevet 7. juni 2005 Håper du storkoser deg vennen. :D Skal krysse fingrene for at du får jobb! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2005 #3018 Del Skrevet 7. juni 2005 Håper du koser deg i Skottland og at du finner bøkene du leter etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #3019 Del Skrevet 7. juni 2005 Det er en ting man ikke kan si om mine venner her, og det er aa gi mye informasjon. Misforstaa meg rett, jeg er glad i dem og alt det der, men noen ganger hadde det vaert fint aa faa litt informasjon om planer for uka etc. Paa soendag plukket vi opp S sin fetter og tante, noe jeg i og for seg var klar over, men saa vidt jeg hadde skjoent, skulle de bare vaere her til mandag. Da jeg spurte R paa loerdag om det var lagt planer for uka, fikk jeg kun beskjed om at vi skulle til Glasgow og det var alt. I gaar fant jeg ut at S sin fetter og tante skal vaere her til i morgen! Det er selvsagt helt greit for meg, de er koselige de, men det hadde jo vaert greit aa faa vite om det, slik at jeg ikke plutselig la planer som ikke passet. I gaar var vi paa to flotte slott, og i dag har vi vaert i Skottlands eldste bebodde hus. Et av slottene vi var ii gaar var helt fantastisk. Det ligger i Edinburgh, men det er ikke Edinburgh Castle. Husker ikke hva det het i farten, noe paa C. Men det var helt fntastisk! Jeg skal proeve aa komme meg til Edinburgh paa fredag. Jeg har fryktelig lite penger, sa vi faar se hvordan ting blir. Om ikke annet kan jeg tasse rundt og kikke. Jeg har ikke funnet boekene jeg er paa jakt etter. Ei heller hoert fra noen av jobbene jeg har vaert paa intervju til. Jeg tror ikke jeg faar noen av dem. Jeg faar fortsette jobbsoeking nar jeg kommer hjem. (Fikk akkurat spoersmaal om jeg ville ha fish and chips. Litt underlig... Svarte nesten at nei, jeg ville heller sulte, men det hadde nok vaert litt frekt, saa jeg sa pent "Ja, takk!") Forkjoelelsen er bedre, men jeg hoster en del. Gir den seg ikke foer jeg kommer hjem, vil jeg lage meg hestehovte, det skal vaere bra mot hoste. Har heldigvis en del hestehov fra tidligere i vaares. Hurra for urter! Savner kjaeresten min, men naa har jeg vaert her halve tiden. Haaper han ringer meg i loepet av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. juni 2005 #3020 Del Skrevet 7. juni 2005 Ta det med ro med jobbene. Det tar litt tid før de får bestemt seg for riktig kandidat :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg