Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk!

Klokka er 7.30, og gjett hvem som er lyst våken! :o

Har småvondt i halsen, så jeg skal lage meg urtete og hive innpå med vitaminer og sånn.

Skal rydde litt i dag. Det er jo lenge til jeg drar ned til byen, så jeg ta det ganske med ro. :) Skal se om jeg finner alle bøkene som skal leveres på biblioteket, og samle dem i en pose. Har egentlig lånt islandskkurs og sånn, men tror jeg skal utsette det. Orker bare ikke lære noe nytt akkurat nå. Nå skal jeg ha ferie!

Har funnet ut at jeg har mindre penger enn jeg trodde. Det er ganske kjipt, med tanke på Skottlandturen. Men, men, da blir det null pengebruk i dag og i morgen, og så skal jeg se om jeg kan klare å skrape sammen noe på annet vis. *sukk* Se om det er noen flasker som kan pantes og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

G

Heldiggrisen!

Veldig bra jobba - nå kan du nyte livet med GOD samvittighet. :klem:

Men jeg vet hvordan det er å være blakk... Her er det virkelig bunnskrapa for tida, og to uker til lønning. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har null magefølelse på hvordan jobbintervjuet gikk i dag. Vanskelig å si... Jeg var skikkelig nervøs og uggen og svettet og... Blæ.

I morgen blir det en hektisk dag. Starter med jobbintervju på Det fremmedspråklige bibliotek, for så å dra rett til Stovner bibliotek for å ha intervju der. Så blir det pakking og styring, før jeg skal på avslutningsfest for tredjeårsstudentene på kvelden. Jeg drar nok hjem tidlig. Kjenner jeg meg rett er jeg nok rimelig utkjørt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gubban, så sliten jeg er! Skal ta hvile-/slappeavpause til kl 15, legge meg i senga under dyna og bare kose meg. To jobbintervjuer på én dag er veldig intenst.

Nå blir det spennende å se om jobbintervjuene gjør utslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...