Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Jeg krysser alt jeg kan for at du får deg en jobb jeg vennen, helst den du vil ha selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faen! Tror jeg brygger på forkjølelse! Dette har jeg IKKE tid til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse, masse, MASSE lykke til på intervju. Jeg skal krysse alt av fingre og tær for deg! :D *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sliten! Men, har i hvert fall null eksamensangst eller eksamensnerver for eksamen i morgen. Og det er jo godt.

Nå skal jeg mekke te og ta et kakestykke og sette meg i sofaen og se TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjesp*

Sitter og spiser frokost. Så skal jeg vaske håret, før jeg tøffer ned til byen og møter L. Det føles rart at jeg skal ha siste eksamen i dag. Men det føles bra også.

Vet ikke helt hva jeg gjør i ettermiddag/kveld, men jeg tror nok jeg kommer til å føle meg ganske utkjørt. Skal ikke se bort i fra at jeg drar hjem og slapper av... Man får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ikke fornøyd med noen av eksamnene, men jeg stryker nok ikke. Merker at nivået på HiO er betraktelig lavere enn på Blindern...

Godt å være ferdig. Gleder meg til å levere bunken med pensumlitteratur på biblioteket. Bort med det! Nå blir det koselesing! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Nå blir det koselesing! :D

Deilig!!!! :) Gratulerer med fullførte eksamenar!!!

Og du vennen, sei i frå når eg kan begynne å spørre deg om bryllups-ting att då... Hihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ingen hårklipp i morgen. Ja, ja... Da blir det kun jobbintervju. Men da har jeg god tid til å fikse meg om morgenen. :) Har allerede fikset neglene - de så ikke ut!

AquaRelaxen må utsettes til en annen gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...