Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Oktavia

Jeg tenkte også at jeg skulle melde meg. Men vet ikke om de vil ha meg, har slitt med lite jern i perioder.

Har en bror som har hatt leukemi, så kunne tenkt meg å gi både blod og benmarg...

Hvordan går det med deg, lunacia?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg helt har glemt å skrive at sommerferien min er i boks... Jeg reiser til Skottland 4. juni og blir borte til 11. juni. Gleder meg masse til å se vennene mine igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oktavia

Tusen takk for linkene :klem: Har lagret dem under favoritter, så har jeg dem bestandig i nærheten.

Problemet er om vi har råd, men det får vi se i løpet av sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for linkene :klem: Har lagret dem under favoritter, så har jeg dem bestandig i nærheten.

Problemet er om vi har råd, men det får vi se i løpet av sommeren :)

Jeg betaler bare flybilletter. Bor gratis hos venner og sånn. Flybillettene mine kom på i overkant av 500 kroner, og da er det inkludert absolutt alle avgifter. Så, ikke noe dyrt i det hele tatt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser med RyanAir fra Torp. Blir sansynligvis kjørt til og fra Torp, og helt sikkert til og fra Prestwick, så da slipper jeg åbetale for buss og tog og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*klem*

Maskina mi logget meg på uten at jeg ba om det, derfor svarte jeg ikke på MSN. ;) Jeg var ikke tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...