Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Gjest Oktavia
Skrevet

Jeg har brukt bøkene hans i undervisning. Kjempebra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden sist, hvordan går det? :)

Skrevet

Da hadde man registrert seg på hjemmesidene for å gi blod. Så nå skal jeg også bli blodgiver og benmargsdonor.

http://www.vilduhjelpe.com/

Skrevet

Flinke lunacia. Nå skal vi gi litt hver vi da. ;)

Gjest Oktavia
Skrevet

Jeg tenkte også at jeg skulle melde meg. Men vet ikke om de vil ha meg, har slitt med lite jern i perioder.

Har en bror som har hatt leukemi, så kunne tenkt meg å gi både blod og benmarg...

Hvordan går det med deg, lunacia?

:klem:

Skrevet

Kom på at jeg helt har glemt å skrive at sommerferien min er i boks... Jeg reiser til Skottland 4. juni og blir borte til 11. juni. Gleder meg masse til å se vennene mine igjen!

Gjest Oktavia
Skrevet

*misunnelig*

Har lyst til å reise dit i august...

Gjest Bellatrix
Skrevet

:vinke:

Så bra at du er blodgiver og beinmargsdonor.

Gjest Oktavia
Skrevet

Tusen takk for linkene :klem: Har lagret dem under favoritter, så har jeg dem bestandig i nærheten.

Problemet er om vi har råd, men det får vi se i løpet av sommeren :)

Skrevet
Tusen takk for linkene :klem: Har lagret dem under favoritter, så har jeg dem bestandig i nærheten.

Problemet er om vi har råd, men det får vi se i løpet av sommeren :)

Jeg betaler bare flybilletter. Bor gratis hos venner og sånn. Flybillettene mine kom på i overkant av 500 kroner, og da er det inkludert absolutt alle avgifter. Så, ikke noe dyrt i det hele tatt! :)

Gjest Oktavia
Skrevet

Det var jo veldig billig da :) Hvor reiser du fra?

Skrevet

Reiser med RyanAir fra Torp. Blir sansynligvis kjørt til og fra Torp, og helt sikkert til og fra Prestwick, så da slipper jeg åbetale for buss og tog og slikt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ville bare si hei! Haaper du har det fint! :vinke:

Skrevet

*klem*

Maskina mi logget meg på uten at jeg ba om det, derfor svarte jeg ikke på MSN. ;) Jeg var ikke tilstede.

Skrevet

Håper dagen på jobb ble bra! *klem*

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...